• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 95050114588
  • منبع : فضای مجازی

13 خودروی لوکس، آخر هفته له خواهد شد!

13 خودروی لوکس، آخر هفته له خواهد شد!

برای اولین‌بار در کشور، 13 خودروی لوکس شامل بنز S500، بی‌ام‌و، پورشه و رنجروور که از طریق قاچاق به کشور وارد شده است امحاء می‌شود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با «عصر ایران» از امحای 13 خودروی لوکس قاچاق در هفته جاری خبر داد و گفت: این اقدام برای اولین‌بار در کشور اجرا می‌شود.

سیدعبدالمجید اجتهادی در مورد جزئیات این پرونده قاچاق خودرو گفت: مطابق این پرونده که در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت، متهم پرونده 13 خودروی لوکس شامل بنز S500، بی‌ام‌و، پورشه و رنجروور را به صورت قاچاق و از طریق مرزهای غیررسمی وارد کشور کرده و حتی تعدادی از آنها را نیز فروخته بود که با پیگیری‌های لازم، موضوع کشف و پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در این پرونده، متهم به پرداخت 14 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد و خودروها نیز ضبط شدند.

وی درمورد چگونگی امحاء این خودروها گفت: با توجه به قانون و هماهنگی‌های انجام شده از سوی سازمان اموال تملیکی، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعزیرات حکومتی و قوه قضائیه مقرر شده تا این خودروها برای اولین‌بار در کشور امحا شود.

اجتهادی افزود: به دلیل اینکه امکان عرضه این خودروها در کشور طبق مقرات فعلی وجود ندارد و همچنین موضوع صادرات آنها نیز مقدور نیست، لذا این 13 خودروی لوکس در هفته جاری و در استان فارس - که پرونده این خودروها در آنجا بررسی شده است - امحا شده و از بین می‌روند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۱:۱۵

بجای له کردن این ماشینها آنها را در مزایده بفروشید وپولش را به فردی که در شورای شهر خودسوزی می کند بدهید

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۲:۳۶

یعنی این ماشینای بدرد نخور به درد کارای تحقیقاتی و دانشگاهی هم نمیخورن؟

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۵ ۰۰:۵۲

بهتر از این هم میشه استفاده کرد از این ماشینها نمیشه؟؟ مثلا تحقیقات یا بدن پلیس استفاده کنه

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۶ ۱۶:۲۵

این خودروها نماد زندگی لوکس و اختلاف طبقاتی است و باید له شود. یک عمر این مرفهین امثال ما رو له می کردند حالا یک بار ماشین آنها له شود.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۶ ۱۷:۵۰

تنها راهی که میتواند از قاچاق جلوگیری کند ،معدوم نمودن اجناس قاچاق در ملا عام است.به نظر من کار صحیحی است که نشان دهنده عزم واقعی دست اندرکاران جهت ریشه کنی قاچاق است.اینکار در بسیاری از کشورها انجام شده ومی شود، البته پس از اینکه (مانند کشور ما)راههای دیگر امتحان شده وبه نتیجه نرسیده است.