• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 95050114909
  • منبع : سازمان تعزیرات حکومتی

برای اولین بار در کشور؛

13 خودرو لوکس آخر هفته امحا می‌شود

13 خودرو لوکس آخر هفته امحا می‌شود

مدیرکل مبارزه با قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی از امحای 13 خودرو لوکس برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از امحای 13 خودروی لوکس قاچاق برای اولین بار در هفته جاری خبر داد و گفت: مطابق این پرونده که در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت متهم پرونده 13 خودروی لوکس شامل بنز S500، بی ام و، پورشه و رنجروور را به صورت قاچاق و از طریق مرزهای غیررسمی وارد کشور کرده و حتی تعدادی از آن‌ها را نیز فروخته بود که با پبگیری‌های لازم موضوع کشف و پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قزار گرفت.

وی ادامه داد: در این پرونده متهم به پرداخت 14 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد و خودروها نیز ضبط شدند.

وی در مورد چگونگی امحاء این خودروها گفت: با توجه به قانون و هماهنگی های انجام شده از سوی سازمان اموال تملیکی، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، تعزیرات حکومتی و قوه قضائیه مقرر شده تا این خودروها برای اولین بار در کشور امحاء شود.

مدیرکل مبارزه با قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: به دلیل این‌که امکان عرضه این خودروها در کشور طبق مقرات فعلی وجود ندارد و همچنین موضوع صادرات آنها نیز مقدور نیست لذا این 13 خودروی لوکس در هفته جاری و در استان فارس که پرونده این خودروها در آنجا بررسی شده است امحاء شده و از بین می روند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۲:۲۵

لااقل خودروها را تکه تکه کنند و بصورت لوازم یدکی بفروشند...

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۲:۴۸

خب امحا چرا؟ این جور موارد رو در اختیار پلیس یا دیگر ارگانها قرار بدین که ازشون استفاده درست بشه، موضوع اصلی اینه که اینجور اموال پاشون دوباره به بازار باز نشه!

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۳:۱۷

این هدررفت سرمایه ملی ملت است چرا امحا میکنید به کشورهای دیگر بفروشید ارز آن را صرف احداث کارخانه واشتغال زایی کنید

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۳:۱۸

یعنی ارزی که از مملکت خارج شده و بجاش این خودرو ها وارد شده رو آتش بزنیم! مگه مواد مخدره؟ مگه ضرر داره؟ بفروشید پولش رو که چندین میلیارد تومان هم میشه صرف ساخت مدرسه و بیمارستان کنید حداقل.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۳:۱۹

انگار نه انگار که پول ملت پاش رفته! حداقل مصادره ش کنید، بفروشیدش، حقوق معوقه کارگرای چندتا کارخونه رو بدید.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۳:۲۸

بسیار تصمیم غیر حرفه ای و غیر ملی هستش مگه سند ندارند پس بهر حال در خارج قابل فروش هستند

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۳:۳۴

سلام آقا حالا که قرار نابود بشن لااقل بزارید تو شهربازی جا ماشین برقی ازشون استفاده کنیم یا حداقل برای کلاس گذاشتن جلو عربا و اروپاییها هم که شده از داغون کردن اونا فیلم بگیرین و تو فیلم هی بگین خودروهای بی کیفیت وارداتی! تا عربا و اروپاییها فک کنن ما تو ایران شاتل سوار میشیم :)

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۳:۴۹

برای خرید این خودرو ها ارز از این مملکت خارج شده حالا با امحا اینها در اصل پول کشور امحا میشود که سرمایه مردم و بیت المال است با توجه به قانون شاید نمیشود آنهارا به فروش گذاشت ولیکن استفاده آنها در ارگانهایی نظیر تشریفات ، پلیس ویا ارگانهای امنیتی کشور موثر تر به نظر میرسد و این پول استفاده می شود

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۳:۵۱

پول بیت المال برای کار فرهنگی سیاسی اجتماعی

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۳:۵۸

تو رو خدا نکنید کا رو چرا امحا بفروشید به بیماران سرطانی یا سوختگی کمک کنید

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۳:۵۹

ﭼﺮا ???????? ﻣﻴﺸﻪ اﺯ ااﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﻫﺰاﺭ ﺟﻮﺭ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻔﻴﺪ ﻛﺮﺩ ﻣﻴﺸﻪ ﻳﻪ ﻣﺪﻝ ﻭاﺳﻪ ﺻﻨﻌﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻳﺎ ﺩﺭ اﺧﺘﻴﺎﺭ ﻧﻴﺮﻭﻫﺎﻱ ﭘﻠﻴﺲ ﻗﺮاﺭ ﺩاﺩ ﻳﺎ ﻓﺮﻭﺧﺘﺸﻮﻥ ﻭﻫﺰاﺭﺗﺎ ﻳﺎ ﺩﻳﮕﻪ ﭼﻪ ﺟﻮﺭ ﺩﻟﺘﻮﻥ ﻣﻴﺎﺩ اﻳﻦ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻫﺎﻱ ﻓﻨﺎﻭﺭﻱ ﺭﻭ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻛﻨﻴﺪ ﻗﺎﭼﺎﻕ ﻣﺤﻜﻮﻣﻪ اﻣﺎ ﺑﺮاﺩﺭاﻥ ﻣﻦ اﻳﻦ ﺭاﻩ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻧﻴﺴﺖ اﻳﻦ ﻛﺎﺭ اﮔﻪ اﻧﺠﺎﻡ ﺑﺸﻪ اﻭﺝ ﺣﻤﺎﻗﺖ و ﺑﻴﻔﻜﺮﻱ ﻋﻮاﻣﻞ اﻭﻥ ﺭﻭ ﻣﻴﺮﺳﻮﻧﻪ

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۴:۰۸

با سلام لطفا این کار را نکنید از طریق مزایده بفروش برسونید و درامدشو صرف هزینه برای بیماران صعب العلاج و در انتظار پیوند کنید تا هم خدا راضی باشد و هم بنده و سرمایه ای که صرف وارد کردن ان شده نیز هدر نرود.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۴:۲۱

این کار کار اشتباهی هست باید انها را تبدیل به ماشین پلیس کرد. پلیس ما احتیاج به چنین ماشینهای تندرو و پیشرفته ای در جاده ها دارد. لطفا" این کار را نکنید به هر حال سرمایه مملکت خرج ورود انها شده است انها را تبدیل به خودرو پلیس کنید.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۴:۲۴

این قانون بهیچوجه قابل قبول نیست که در این شرایط سخت اقتصادی این سرمایه ها را به این سادگی نابود کنیم. اینم از اون کارهاست که بعدآ میگیم تصمیم غلطی بود

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۴:۵۴

پاک کردن صورت مسئله!!!! راه مبارزه با قاچاق امحا نیست !!!!! هدر رفت سرمایه ملی کشور است حداقل کاری که میشه کرد اینکه از مهندسی معکوس استفاده کرد و 4 تا مطلب ازش استخراج کرد شاید یه روزی یه جایی به درد بخوره البته اونم شاید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۴:۵۶

این کار اتش زدن سرمایه ملی است اگر کمی فکر میکردید حتما راههای بهتری هم بود

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۵:۲۴

این هدررفت سرمایه ملی ملت است چرا امحا میکنید به کشورهای دیگر بفروشید ارز آن را صرف احداث کارخانه واشتغال زایی کنید

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۷:۰۳

پیشنهاد میشه حالا که از نظر قاونی نمیشه کاری کرد و باید امجا بشه ببرن تو فیلم اکشن امحا کنن

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۵ ۰۸:۳۷

حتی یک نفر از مخاطبان با این کار موافق نیست چرا نابود بشن مگه مواد مخدره که ضرر داشته باشه و استفاده نشه. آدم حرصش میگیره چرا صرف هزینه جوانان بیکار -ازدواج -مبارزه با سزطان- آلودگی هوا و هزاران مشکلی که داریم نمیشه

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۵ ۱۸:۵۱

در این شرایط بد اقتصادی عاقلانه نیست این کار انجام شود.بفروشید وتبدیل اش کنید به حل مشکلات اشتغال جوانان .

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۵ ۱۹:۰۲

به جای امحا این خودروها که بابتش ارز از مملکت خارج شده به مزایده بگذارید و پولش رو به بهزیستی و یا کودکان پروانه ای بدید

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۶ ۰۰:۲۹

جدا چجوری دلتون میاد حالا نفروشن به نمایش بذارن مردم عکس پروفایل بگیرن باهاشون😂

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۶ ۱۶:۲۸

این خودروها نماد اختلاف طبقاتی و فخر فروشی مرفهین بی درد به قشر کارگری مثل ما هستند و باید له شوند

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۷ ۱۷:۳۸

باید نابود شود چون قاچاقچیان باز با یک روش این خودرو ها را پس می گیرند فساد پیچیده تر از این حرفاست

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۸ ۱۲:۲۸

مثل این می ماند که من دستم را با چاقو ببرم و بعد چاقو را له کنم یا عکسم را در آینه ببینم و به خاطر ایرادم اینه را بشکنم به خاطر استفاده نادرست یا ورود قاچاق که نمیشود امحا کرد با این منطق پس تلفن همراه و رسیور و اینترنت و تکنولوژی را کلا امحا کنیم تا خیالمان راحت شود!