• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۷:۴۱
  • دسته‌بندی: المپیک ۲۰۱۶
  • کد خبر: 95050115272
  • خبرنگار : 71506

شروع بد کشتی فرنگی در المپیک

شکست ناباورانه سوریان مقابل حریف ژاپنی+ فیلم

شکست ناباورانه سوریان مقابل حریف ژاپنی+ فیلم

دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک در نخستین مصاف خود در رقابت‌های کشتی فرنگی ریو مقابل حریف ژاپنی شکست خورد.

به گزارش ایسنا، حمید سوریان نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های المپیک 2016 به مصاف شینوبو اوتا دارنده نقره و برنز آسیا از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد تا پس از شکست مقابل این حریف ژاپنی در رقابت‌های گزینشی قزاقستان این بار نیز مقابل او ناباورانه مغلوب شود.

سوریان این مبارزه را جنگنده و پرتلاش آغاز کرد تا حریف ژاپنی در دقیقه دوم مبارزه از داور اخطار کم‌کاری دریافت کند و در خاک سوریان بنشیند.سوریان در خاک موفق شد با اجرای فن بارانداز دو امتیاز دشت کند.

در ادامه سوریان با اجرای فن کمرگیری موفق شد حریف را در خاک بنشاند و 2 امتیاز دیگر هم از حریف ژاپنی بگیرد اما در وقت دوم مبارزه، نیروی بدنی سوریان به شدت تحلیل رفت و بدن او خالی کرد.

حریف ژاپنی نیز با علم به این موضوع موفق شد با اجرای فن سوبلس 2 امتیاز بگیرد. در ادامه هم 2 بار سوریان را به بیرون از تشک برد تا در پایان 5 بر 4 به پیروزی برسد و نابغه کشتی ایران ناباورانه مقابل این حریف گمنام ژاپنی شکست بخورد.

کشتی گیر ژاپنی که از نیرو و نفس جوانی برخوردار بود در یک صحنه سوریان را به بیرون تشک هدایت کرد و سوریان به شدت با اسکوبورد کنار تشک برخورد کرد.

سوریان با این شکست باید منتظر صعود رقیبش به فینال المپیک باشد تا بتواند برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد تلاش کند در غیر این صورت از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

دیگر نماینده ایران در روز نخست کشتی فرنگی سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم است که پس از استراحت در دور نخست باید تا دقایقی دیگر مقابل مارک مادسن نایب‌قهرمان جهان از دانمارک برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۷:۴۹

ﺗﺒﺮﻳﻚ ﺑﻪ اﻗﺎﻱ ﺑﻨﺎ

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۷:۵۶

سوریان در مسابقات انتخابی المپیک با سلام و صلوات به میدان میرفت!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۷:۵۹

قبلا هم گفته بودم که نام مدال نمی آورد. بردن سوریان به این بازی ها کاملا اشتباه بود.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۸:۲۷

چرا فکر میکنید شکست سوریان ناباورانه است بنظر من کاملا" هم قابل انتظار بود وقتی سوریان توانست در دقیقه نود ودر آخرین مسابقه انتخابی ، سهمیه المپیک را دریافت کند و تمام مسابقات قبلی انتخابی را با شکست پشت سر گذاشته بود من به دوستانم گفتم سوریان در این المپیک توریست است ضمن اینکه سقف بلند پروازی اکثر ورزشکاران ایرانی در مقایسه با توان واقعی شان بسیار کوتاه است زود اشباع میشوند سوریان یک کشتی گیر استثنائی بود که میتوانست دوطلای دیگر المپیک و دوسه طلای دیگر جهانی هم داشته باشد اما ناخود آگاهش به او میگفت تا همین جا بس است وقتی در مسابقات کسب سهمیه از همین کشتی گیر ژاپنی شکست خورد واضح بود که شکستهای بعدی دیگر "ناباورانه "نخواهد بودهمانطور که دوچرخه سوارانمان سقف بلندپروازی شان صرفا" راهیابی به المپیک بود و خودشان رااز قبل آماده کرده بودند تا درریونصف مسیر مسابقه را با آمبولانس طی کننداگر مسابقه دیشب وزنه برداری را دیده باشید حرف مرا بهتر متوجه میشوید جائیکه وزنه بردار مصری و تایلندی هدفشان این بود که بهترین خود را به نمایش بگذارندفارغ از اینکه چندم خواهند شد با تمام توان روحی و جسمی شان به جنگ وزنه ها رفتند و علی هاشمی که گوئی فقط آمده بود که اوت شود

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۱۹:۰۰

کدام ناباوری! مگر سوریان چند ماه پیش به همین کشتی گیر نباخته بود!

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۲۴ ۲۰:۵۸

ناباورانه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! خیلی خوشبین نه که خود فریبید.. این بنده خدای مظلوم دورش تمام شده و باید واقع بین بود که کاری نمی تواند بکند جز ضایع کردن سوابق افتخار آفرین خود