• شنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۰:۲۸
  • دسته‌بندی: المپیک ۲۰۱۶
  • کد خبر: 95050118528

حمله شدید پولادگر به ایرانی‌های تیم آذربایجان: آنها را هموطنم نمی‌دانم

حمله شدید پولادگر به ایرانی‌های تیم آذربایجان: آنها را هموطنم نمی‌دانم

رییس فدراسیون تکواندو اظهار کرد متاسف است برای کسانی که با پول مردم رشد کرده و به کشورهای دیگر می‌روند و در رویداد بزرگ جلوی چشم مردمان ایران روبه‌روی یک هموطن می‌ایستند.

محمدرضا پولادگر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درخصوص شکست مهدی خدابخشی برابر میلاد بیگی ملی‌پوش ایرانی تیم آذربایجان گفت: من متاسفم که در رسانه‌های ما از چند ماه قبل فضای سنگینی برای این رقابت به وجود آوردند و متاسفم برای کسانی که با پول مردم رشد کرده و به کشورهای دیگر می‌روند و در رویداد بزرگ جلوی چشم مردمان ایران روبه‌روی یک هموطن می‌ایستند. پول چقدر ارزش دارد؟

پولادگر گفت: ما حاضریم جان خود را بدهیم تا مردم‌مان شاد شوند. آیا پول اینقدر ارزش داشت که باعث ناراحتی مردم ایران شوند؟ من این‌ها را هموطنان خودم نمی‌دانم.

رییس فدراسیون تکواندو همچنین اعلام کرد: من بیشتر شرایط به وجود آمده را عامل باخت خدابخشی می‌دانم. بیگی هم در کلاس فنی ایران آموزش دیده است و توانست جلوی خدابخشی این گونه مبارزه کند. او به خاطر پول در میدانی که باعث شادی هموطنانش می‌شود زیر پرچم کشور دیگر مبارزه کرد. آیا او می‌تواند خودش را ببخشد؟

رییس فدراسیون تکواندو در خصوص بازتاب مدال برنز کیمیا علیزاده اظهار کرد: مدال خیلی ارزشمندی گرفتیم. ارزش این مدال از خیلی از مدال‌ها بیشتر است زیرا دختر مسلمان ایرانی این مدال را گرفت و به واسطه اینکه ارزش‌های دینی خود را اثبات کرده است و برای جهان غرب که به شدت روی حجاب زنان ایرانی و مسلمان حمله می‌کنند و پافشاری در بد بودن حجاب می‌کنند و آن را مانعی برای رشد و پیشرفت زنان مسلمان جهان می‌دانند، این رویداد پر از بیننده است و ما دیروز شاهد دو مسلمان از دو کشور جهان بودیم.

وی ادامه داد: این باعث افتخار است و ثابت شد که حجاب مانع صعود و پیشرفت ورزشکاران نمی‌شود. این از همه مباحث دیگر برای ما ارزشمندتر است.

وی درباره واکنش رییس جمهور و حمایت مسئولان دولتی گفت: از حمایت همه ممنونیم. قطعا افتخاری که توسط علیزاده کسب شده اوج انگیزه و هیجان است. خصوصا در قشر زنان ایرانی انگیزه زیادی به وجود آورد. امیدوارم که این حمایت‌ها ادامه پیدا کند و جوانان ایرانی را باور کنند.

وی در خصوص سجاد مردانی نیز گفت: مردانی بسیار آماده است و یکی از شانس‌های مدال ماست. امیدواریم که با انگیزه برای کشورمان کسب مدال کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۰۰

لطفاً با فرافكني از پاسخ گويي فرار نكنيد عاشورزاده كه ديگر جلوي ايراني به قول شما مزدور نباخت شما مشكل اصلي تكواندو هستيد

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۰۵

متاسفم كه نابغه ي تكواندوي جهان هادي ساعي به خاطر وجود آدمهايي مثل تو كه اجازه نميديد هيچ كس به صندلي و رانتهاي آن نزديك بشه ،مجبورن در جاي ديگري كه كمترين تاثير گذاري را دارن خدمت كنن . يكي نيست بره ببينه چرا هادي ساعي بايد بره مربي اسب سواري بشه انوقت فدراسيون تكواندوي ايران حياط خلوت تو و ذوالقدر باشه

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۰۷

آقای به ظاهر وطن پرست و ملی گرا،ببین شما چکار کردی که اینا از مملکت رفتن؟من به شخصه میلاد بیگی رو نمی شناختم و اگه امروز جلوی آقای خدابخشی و برای آذربایجان رقابت نمی کرد هم شناخته نمی شد.مملکت ما شایسته سالار نیست و نمونه خود شما هستید.مگر آقای مهماندوست سرمربی ما نبود پس چی شد؟گذاشتید کنار ایشون رو حالا توقع داری این استاد بزرگ تکواندو چون شما نخواستینش پس باید بره یه تاکسی بخره بره مسافر کشی یا میلاد بیگی که لایق مدال المپیکه چون شما نخواستینش گمنام بمونه در عین لیاقت.برو آقا برو چشماتو بازکن و سرت رو از برف بیار بیرون

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۰۷

کی قراره حرفه ای شین شما؟ دوباره باخت در المپیک و دیوار کوتاه رسانه ها؟! دست از این رفتار بچه گانه بردارید. نگران احساس میلاد بیگی هم نباشید او امشب روی سکوی المپیک میره و خیلی هم خوشحال خواهد بود. مدبریت غلط شما و ذوالقدر فاتحه تکواتدو رو خونده. بجای فرار به جلو بفرمایید که شما کی رضایتنانه بیگی رو صادر کردین؟! همه ما دیدیم که در قهرمانی جهان جلوی مبارزش برای اذربایجانو گرفتین بعدش چی شد؟! چرا قضیه رو باز نمیکنید همه بدونن؟!!

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۰۸

من کسانی رو هموطن نمی دونم که نیروهای خودی رو فراری می دن از نظر من نه کار بازیکن ایراد داشت نه کار مهماندوست

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۱۱

ببخشید فک کنم اشتباهی شده اونی که باید بتونه خودشو ببخشه میلاد نیست شمایید!! خوب بلدید قضایا رو وارونه نشون بدید دیگه دوره این جور فرافکنیها گذشته این شمایید که باید پاسخگو باشید.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۱۳

مزدور کسی است که به این عزیزان کم لطفی کرده وباعث رنجش آنها میشود اگر شرایط برای فعالیت مهیا باشد قطعا هیچ ایرانی حاضربه خدمت زیر پرچم دیگران نیست،این همه متفکر که تحت عنوان فرار مغزها کشور راترک میکنند هم مزدور هستند؟فقط شما خوبید،مزدور نیستید اگر بیگی آماده تر بوده چرا مانع فرار ایشون نشدید نیاز مالی ورزشکار باید برطرف شود تا بتواند با ارامش تمرین کند شما میخواهید باسلام و صلوات صاحب مدال طلای المپیک شویدوکسی هم جیک نزند تا جنابعالی به صندلی ریاست تکیه کنید،ازاین ادبیات سخیف دست بردارید.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۲۷

یکی از دلایل مهاجرت این ورزشکارها و مربیان خوب، دایره تنگ سوگلی های شماست! کمی سعه صدر داشتید اینها همینجا می ماندند و افتخار آفرینی می کردند. ناکارآمدی خود را پشت این قضیه پنهان نکنید آقای پولادگر!

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۳۰

چه ربطى دارد اقاى پولادگر چرا تيم حرفى واسه گفتن نداشت؟

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۳۵

آخه چه ربطی داشت.چرا بعد از باخت دنبال بهانه هستین.وقتی تو ایران کسی براشون ارزش نمیزاره خوب مجبورن برن دیگه.اصلا حرفتونو قبول ندارم

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۳۵

واقعا برای اقای پولادگر متاسفم که چنین قضاوتی میکنند. همه انسان هستند و با رعایت حقوق دیگران مسابقه میدهند. اقای میلاد بیگی هم فارغ از اینکه زیر پرچم کدام کشور به میدان بروند قابل احترام هستند. بهتر است ایشان اول معنی کلمه مزدور را بدانند بعد از ان استفاده کنید. به نظر من چنین افرادی لیاقت مدیریت ندارند.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۴۰

به اندازی کافی بهشون احترام بزارید و از لحاظ مادی تامینشون کنید تا مزدور نشن

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۱:۴۳

اقای رئیس فدراسیون تکواندو! حساب کم کاریها ،نادانیها، فاقد صلاحیت لازم، جهانی‌ فکر نکردن خویش را، به گردن ایرانیان حتا به آن دسته از ایرانیان که با نامردی و خود پرستی‌ و خود بزرگبینی وادرشان کردی که به آن سوی ایران رفته و با لباس آن سرزمین به پیروزی به حق خود چیزی که از آنها دریغ کردی برساند،این نیز دلیلی‌ بر شایسته نبودن شما میباشد. محبت کنید و از مقامی که به شما داده شده استعفا داده و از مردم بزرگ میهن گرامی‌ ایران پوزش بخواهید.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۲:۲۹

جناب اقای پولادگر شما واقای ذوالقدر باعث این باخت بودی شما که ایرانی هستی چرا برای این کار چاره ای نه اندیشدید خدای بیایی از فدراسیون خودت ومدیرت بروید کار بدید به جوانان این وطن اگر واقعا ایرانی هستی

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۲:۳۳

عرضه داشتین شما پول خرجشون میکردین که نرند، خودتون حقوق انچنانی میگیرین انتظار دارین قهرمانتون گشنه بخوابه

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۲:۳۸

یا علی از این تنگ نظری ، ترسیدید زیر سوال برید ؟ لوزانو باید به کشورش ببازه یعنی ؟ کیروش اگر خوردیم به پرتغال باید حتما ببازه ؟ تمام ترک تبار های آلمان خائن هستند ؟ ای وای یعنی تفکر کره شمالی تو اذهان عزیزان وقتی هنرمندان کشور ،فلان واژه هستند و رئیس جمهور وزیر امور خارجه رو میخوان تو مجلس دفن کنن و ملوک طوایفی شده سر قوانین موسیقی و به ورزشکار میگن بی غیرت و ..... وای به فرهنگ ما وای به بزرگتر هایی که دیگه بزرگ نیستند .هیچ توقعی از نسل نو نداشته باشید ...

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۲:۴۲

شما چاره هستید که اینجوری نظر میدید چه حقی داری در مورد جوانان کشور نظر بدی حتما بمون اینجا تا جناب عالی نابلد نتونن از جوانان که این همه استعداد دارن استفاده کنن لطفا استفاده بدید و معذرت خواهی کنید از مردم ایران

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۲:۴۳

مزدور کسیه که باعث جدایی بیگی و استاد مسلم تکواندو اقای مهمان دوست شد منم واسه کشورم جونمو میدم ولی وقتی محتاج نون شبم باشم ...

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۳:۰۶

پولادگر بجای این صحبتا بهتره بره علت نتایج ضعیف تیم خودش رو پیداکنه نکنه میخواد بگه علتش مهماندوست و تیم آذربایجانه!

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۳:۰۹

متاسف خودت باش که استعداد کشی کردی چرا باید یه نفر استعدادش نادیده گرفته بشه؟ دیگه بماند پول و رفاه ورزشکار

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۴:۱۷

پول آنقدر ارزش دارد که آدم بتواند خرج دوا و درمان فرزندش را بدهد. شما نمیخواهد اداعای جان دادن برای مملکت بکنید، یک چند وقت صندلی را رها کنید ما راضی میشویم. آقای مهماندوست دلمان برایتان تنگ شده است برادر.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۰۴:۲۲

بی عرضگی خودش رو خواسته بندازه گردن اونها....تو این وزن این دوتا نذاشتن مدال بگیرین...بقیه وزن ها چی...تو همه وز ها گند زدین که