• شنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95050119161
  • خبرنگار : 30054

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر مشتری‌مداری

بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در شعبه خیابان الوند، از شعب تحت پوشش اداره امور شعب شمال تهران با همکاران این شعبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی، محمدرضا حسین‌زاده در این بازدید ضمن بررسی وضعیت منابع، مصارف و همچنین سپرده‌ها، رهنمودهای لازم را برای بهبود وضعیت و ارتقای شعبه ارایه کرد و گفت: در مناطقی که به علت موقعیت جغرافیایی در وضعیت مناسب و استراتژیک قرار دارند شعب باید از این امتیاز حداکثر بهره را برده و تا حد امکان به جذب مشتری بپردازند. 

وی در ادامه باتأکید بر مشتری‌مداری در شعب و دادن اهمیت ویژه به مشتریان اعتباری، از مسئولان و همکاران شعبه خواست با همکاری لازم و همت جمعی برای بهبود وضعیت شعبه تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.