• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: پارالمپیک 2016
  • کد خبر: 95060905905
  • خبرنگار : 90047

خسروی‌وفا: کمیته ملی المپیک هنوز یک میلیارد باقی‌مانده را پرداخت نکرده است

خسروی‌وفا: کمیته ملی المپیک هنوز یک میلیارد باقی‌مانده را پرداخت نکرده است

رییس کمیته‌ ملی پارالمپیک گفت‌: قرار بود قبل از اعزام کاروان منا به بازی‌های پارالمپیک ریو، کمیته ملی المپیک یک میلیارد تومان به حساب این کمیته‌ واریز کند که هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است.

محمود خسروی وفا در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با  عدم پرداخت بخشی از اعتبارات کمیته ملی پارالمپیک از سوی کمیته ملی المپیک، اظهار کرد: ظرف چند روز گذشته اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور و محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت دستور دادند که مابقی اعتبارات قبل از اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک ریو پرداخت شود تا با اطمینان بیشتری در بازیها حضور پیدا کنیم که هنوز متاسفانه کمیته ملی المپیک به تعهدات خود عمل نکرده است. البته ما امروز لنگ این اعتبارات نیستیم و کاروان آماده است تا حضور شایسته و با نشاطی را به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بازیهای ریو داشته باشد.

وی ادامه‌ داد:  سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اعتبار ابلاغ شده به کمیته ملی المپیک را  در دو ردیف بودجه به مبلغ 10 میلیارد و 7 میلیارد پیش بینی کرده بود که از این میزان مبلغ، کمیته ملی پارالمپیک تا به امروز 7 میلیارد تومان دریافت کرده است و قرار بود قبل از اعزام کاروان به ریو یک میلیارد دیگر نیز  به حساب پارالمپیک واریز شود که هنوز کمیته ملی المپیک تا این لحظه به تعهد خود عمل نکرده است.

رییس کمیته‌ ملی پارالمپیک همچنین در رابطه با عضویت سیامند رحمان در IPC، گفت‌: این عضویت برای معرفی بهترین ورزشکار جهان از سوی IPC است که در جریان بازی‌های پارالمپیک ریو از  ورزشکاران رای‌گیری به عمل خواهد آمد تا بهترین ورزشکار جهان معرفی شود. البته سیامند رحمان چهره‌اش به تنهایی با ویژگی‌های خاصی که دارد، هم‌اکنون جزو بهترین ورزشکاران در دنیاست و من تصور می‌کنم شایستگی انتخاب بهترین ورزشکار از سوی IPC را داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha