• پنجشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95061107464
  • خبرنگار : 30054

رونمایی از کمپین جامع اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور

رونمایی از کمپین جامع اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور

نخستین کمپین جامع اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور توسط رئیس کل بانک مرکزی و با حضور مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری رونمایی شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بانک مرکزی همزمان با هفته بانکداری اسلامی و در راستای انجام مسئولیت‌های عمومی خود در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکی، با همکاری شهرداری تهران نسبت به اجرای کمپین جامع اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور اقدام کرده است.

در قالب این کمپین، اطلاع‌رسانی گسترده با استفاده از بیلبوردها و فضاهای ارتباطی عمومی در زمینه نظام بانکی صورت می گیرد.

ولی الله سیف با اشاره به اینکه در قالب این کمپین زمینه معرفی خدمات بانکی در راستای رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم می شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت ارتباطی شبکه بانکی با ۲۱ هزار شعبه، بسیار گسترده است و مد نظر است تا با هماهگنی ایجاد شده از این ظرفیت استفاده کنیم.

رییس کل بانک مرکزی افزود: از ظرفیت موجود برای معرفی هرچه بهتر و شفاف‌تر خدمات نظام بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور باید استفاده شود و اینگونه پویش ها استمرار پیدا کند.

در ادامه این مراسم محمد علی کریمی، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به مسئولیت اجتماعی بانک مرکزی و نظام بانکی کشور در این زمینه گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و به مناسبت هفته بانکداری اسلامی با همکاری نظام بانکی کشور و شهرداری تهران، «کمپین جامع اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور» را که کار اجرایی آن از دو ماه پیش آغاز شده، اجرا می‌کند.

کریمی با اشاره به نخستین حضور بانک مرکزی در فضای تبلیغات محیطی اظهار داشت: این کمپین در رسانه‌های گوناگون از جمله تبلیغات محیطی، مطبوعات و رادیو و تلویزیون با کمک بانک‌های کشور و سازمان زیباسازی شهرداری تهران از ابتدای هفته بانکداری اسلامی آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی ضمن تشکر از همکاری بانک شهر در این زمینه، هدف اصلی اجرای این کمپین را آگاه‌سازی مخاطب از اقدامات موثر نظام بانکی در حوزه اقتصادی کشور، اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص فعالیت‌های بانکی روزمره عموم مردم و آگاهی دهی در زمینه مسائل بانکی و اقتصادی برشمرد.

به گفته کریمی با اجرای این کمپین، هموطنان با مفاهیم حوزه بانکی و اقتصادی آشنا می شوند و در برخی زمینه‌ها، هشدارهای لازم به آنها داده می‌شود.

‎محمدعلی مشکیان مدیرعامل شرکت هم وطا آریا ایده‌پرداز و طراح این پویش نیز گفت: در این برنامه، پیام‌های هدفمند برای آگاه‌سازی مخاطبان از شرایط اقتصادی و اقدامات موثر نظام بانکی مورد توجه قرار گرفته است. در جلسات ایده‌پردازی این کمپین، مسیرهای متعددی را پیشنهاد کردیم و در نهایت سعی شد با استفاده از تصاویر اسکناس، موضوعات مستقیم و هماهنگ را در ذهن مخاطبان شکل دهیم.

‎وی افزود: در پیام‌های نوشتاری اصلی سعی کردیم به ساختاری کوتاه، موجز و هماهنگ در واژگان برسیم که محتوای اصلی هر تبلیغ، به صورت موثر و ماندگار در ذهن مخاطبان شکل بگیرد و در شعار دوم نسبت به اطلاع‌رسانی مستقیم‌تر پیام‌های مد نظر بانک مرکزی اقدام کردیم. کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور با عنوان «گره‌گشای تولید» اکران می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha