• سه‌شنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95061610502
  • خبرنگار : 71505

فرماندار تهران تاکید کرد

لزوم دقت نظر در ثبت اطلاعات سرشماری نفوس و مسکن

 لزوم دقت نظر در ثبت اطلاعات سرشماری نفوس و مسکن

فرماندار تهران با تاکید بر اهمیت اطلاعات حاصل از سرشماری نفوس و مسکن در برنامه‌ریزی کشور گفت: باید شهروندان و مأموران سرشماری دقت نظر ویژه‌ای در ثبت صحیح اطلاعات داشته باشند.

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی در نخستین جلسه ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان تهران گفت: تفاوت بارز سرشماری نفوس و مسکن با برگزاری انتخابات این است که در انتخابات مردم به ما مراجعه می‌کنند؛ اما در سرشماری ما باید به مردم مراجعه کنیم.  در همین راستا وسعت و پیچیدگی کار افزایش می‌یابد لذا همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در انجام بهتر سرشماری موثر خواهد بود.

وی افزود: شهرداری تهران همانند انتخابات که پشتیبانی لازم را انجام داد، در سرشماری نیز باید با علاقه و همت بیش از پیش وارد این کارزار شود، چراکه اولین دستگاهی که از آمار و ارقام به دست آمده استفاده خواهد کرد، خود شهرداری تهران است.

فرماندار تهران تاکید کرد: بی‌تردید مناسب بودن برنامه 5 ساله آتی براساس دقت نظری که در سرشماری داریم رقم خواهد خورد. باید تمامی مسوولیت‌ها در زمان مناسب و براساس برنامه تعیین شده انجام شود. سرشماری نفوس و مسکن کار پیچیده و سختی است اما با برنامه‌ریزی می‌توانیم این کار ملی و بزرگ را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه نماینده تام‌الاختیار شهرداری تهران نیز با تاکید بر به کارگیری تمام ظرفیت‌ها در شهرداری تهران برای اجرای مناسب سرشماری نفوس ومسکن سال 1395 گفت: در این سر شماری از ظرفیت‌های محله و سراهای محله استفاده خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم با ترغیب جوانان برای ثبت‌نام در حوزه نیروی انسانی، این کار را به پیش ببریم.

در پایان این جلسه احکام صادر شده برای مسوولان بخش‌ها، مناطق و سایر عوامل اجرایی و فنی سرشماری استان تهران به آنها اهدا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha