• سه‌شنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95061610912
  • خبرنگار : 71533

رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت:

موضوع واگذاری املاک در شهرداری را پی‌گیری می‌کنیم

 موضوع واگذاری املاک در شهرداری را پی‌گیری می‌کنیم

رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت گفت: برای بررسی موضوع واگذاری املاک در شهرداری تهران، در حال سازماندهی اقداماتمان هستیم و از روز شنبه کارمان را در این زمینه آغاز خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، احمد توکلی در حاشیه مراسم عقد تفاهم نامه میان مجمع اسلامی کارکنان بانکها و سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارداد FATF، اظهار کرد: زمانی که تسلیم قرارداد FATFبشویم، الزاماتی برای مشور فراهم می‌شود که همگی این الزامات قابل بحث است و به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
وی ادامه داد:باید تکلیف این موضوع روشن شده و ابعاد نیز به مردم اعلام شود.
رئیس سازمان دیدبان شفافیت و عدالت با اشاره به جلسه این سازمان با مرکز پژوهش های مجلس بیان کرد:در این جلسه درباره این قرارداد اعلام کردم که برنامه عملی خودرا به ما بدهید اما دوستان خودداری کردند و حتی از آنها خواستم که نامه ای را که وزیر اقتصاد آنرا نوشته است را به ما ارائه کنید اما آنها خودداری کردند و ما با اجبار این نامه را از آنها گرفتیم.
توکلی با بیان اینکه میل به عدم شفافیت مصیبت ما است، تصریح کرد:اگر این قرار داد آشکار باشد محاسن آن نیز آشکار خواهد شد و اگر مردم از جزئیات و محاسن این قرارداد آگاه شوند دولت را حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به نامه وزیر اقتصاد در باره FATFاظهار کرد:وزیر اقتصاد اگر زمینه های قانونی تعهد را برای این قرار داد انجام نداده باشد قطعا کار خطایی کرده است زیرا ایشان به عنوان نماینده حکومت سخن گفته و مسائلی که مربوط به امنیت، اقتصاد و سیاست است باید قبل از اعلام آن از نهادهای ذیربط مانند شورای عالی امنیت ملی مجوز لازم را بگیرد.
رئیس سازمان دیدبان شفافیت و عدالت با اشاره نامه اخیرش برای اعلام آمادگی نسبت به موضوع واگذاری املاک در شهرداری تهران، گفت: ما در حال سازماندهی اقداماتمان هستیم و فکر می‌کنم روز شنبه این سازماندهی به پایان برسد و کارمان را آغاز کنیم و حتما هم قبل از آغاز به کار گزارش چگونگی بررسیمان را به مردم اعلام می‌کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha