• شنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95062012924
  • خبرنگار : 71505

فرماندار شمیرانات تأکید کرد

لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌ها برای سرشماری نفوس و مسکن

لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌ها برای سرشماری نفوس و مسکن

فرماندار شمیرانات با تاکید بر نقش آمار در نظام برنامه‌ریزی کشور گفت: باید از حداکثر ظرفیت دستگاه‌ها در سطح شهر شمیرانات برای سرشماری نفوس و مسکن سال جاری استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، عزت‌الله خانمحمدی در سومین نشست شورای اداری شهرستان شمیرانات با اشاره به تبیین اقدامات، عملکردها و تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های شهرستان برای سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 به عنوان یکی از مصوبات این جلسه افزود: همه دستگاه‌ها با تمام ظرفیت به ستاد سرشماری شهرستان کمک خواهند کرد تا این سرشماری به بهترین شکل ممکن انجام شود؛ چراکه بی تردید آمار در نظام برنامه‌ریزی کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: بیش از 270 نفر در سطح شهرستان به صورت مستقیم و در برگزاری سرشماری نفوس و مسکن نقش خواهند داشت و مجموعا بیش از 500 نفر در سطح شهرستان شمیرانات در سرشماری نفوس ومسکن درگیر خواهند بود.

فرماندار شمیرانات با اشاره به برگزاری دو مرحله‌ای سرشماری نفوس و مسکن در این دوره افزود: سوم لغایت 24 مهرماه سرشماری در مرحله اول و به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و مرحله دوم نیز به مدت یک ماه از 24 مهرماه به صورت حضوری توسط عوامل اجرایی برگزار خواهد شد.

خانمحمدی از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری با مأموران سرشماری و ارائه اطلاعات درست، موجب انجام برنامه‌ریزی‌های درست در کشور شوند.

وی پیگیری پروژه‌های عمرانی سطح شهرستان شمیرانات را یکی دیگر از مصوبات شورای اداری خواند و افوزد: در این جلسه دستگاه‌ها ملزم شدند علاوه بر پیگیری پروژه‌های عمرانی قبلی، در اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیز تلاش بیشتری کنند؛ چراکه فرصت انجام پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان شمیرانات محدود می‌باشد.

فرماندار شمیرانات در بخش یگری از صحبت‌های خود به تلاش‌ها برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: پروژه‌های عمرانی در بحث اقتصاد مقاومتی در شهرستان شمیرانات احصا شده است و قطعا به دستگاه‌ها توصیه شده است که این پروژه‌ها را در کمترین زمان ممکن پیگیری کنند.

خانمحمدی با اشاره به حضور کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات گفت: در دو بخش رودبار قصران و لواسانات تنگناهای قانونی وجود دارد که برای مردم دغدغه و مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند و موجب شده است مهاجرت معکوس در این دو بخش را شاهد باشیم. لذا مقرر شد جلسه مشترکی میان مدیران شهرستانی و استانی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود تا با رفع برخی موانع قانونی دغدغه‌های مردم مرتفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha