• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95062415174
  • خبرنگار : 71536

طالقانی: فدراسیون مستندات لازم برای تغییر البسه تیم ملی را داشت

طالقانی: فدراسیون مستندات لازم برای تغییر البسه تیم ملی را داشت

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون مستنداتی دارد که می‌تواند پاسخ شرکت جیووا را بدهد.

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استعفای الهه عرب عامری از سمت نائب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال و انتخاب لیلا صوفی‌زاده به عنوان سرپرست این سمت از سوی مهدی تاج اظهار کرد: انتخاب نائب رییس بر عهده رییس فدراسیون است و ضرورتی ندارد که ما حتما جلسه بگذاریم. البته اگر این اتفاق نیازمند جلسه هم باشد ما موافقت خودمان را با آن اعلام می‌کنیم. فکر نمی‌کنم هیچ کدام از اعضای هیات رییسه فداراسیون فوتبال مخالف انتخاب سرپرست جدید باشد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره مشکلات مربوط به حق پخش مسابقات تلویزیونی و واگذاری آن به  امیر عابدینی نیز گفت: این موضوع در حال پیگیری است و اعضای هیات رییسه هم از آن خبر دارند. زمانی که تکلیف آن مشخص شود، اطلاع رسانی خواهد شد. کمیته اقتصاد و عابدینی این کار را پیش می‌برند. ان‌شاء‌الله که تا پایان این فصل پرونده این موضوع هم بسته می‌شود.

او با اشاره به حضور دو سرپرست در سمت‌های نایب رییس بانوان و نایب رییس دوم، افزود: مجمع عمومی فدراسیون فوتبال طبق قانون باید حداقل سالانه یک بار به دستور رییس فداسیون یا درخواست 12 نفر از اعضای مجمع برگزار شود. البته به طور دقیق از این موضوع اطلاع ندارم. با تشکیل مجمع می‌توان درباره دو سمتی که گفته شد، تصمیم گیری کرد. البته ابتدا باید برای سمت نایب رییس دوم شخص واجد شرایطی معرفی شود.

طالقانی همچنین درباره شکایت شرکت تولیدات ورزشی جیووا از فدراسیون فوتبال به خاطر استفاده تیم ملی بزرگسالان از البسه دیگری در دیدار با چین و قطر گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال در ماه‌های گذشته جلساتی را با شرکت جیووا برگزار کردند و خواستار کیفیت مناسبی شدند اما این شرکت در تولید نهایی خود نتوانست انتظارات را برآورده کند. فدراسیون فوتبال مستندات خود را دارد و می‌تواند پاسخ شکایت این شرکت را بدهد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه زمانی جلسه آتی هیات رییسه برگزار می‌شود، گفت: فعلا که مهدی تاج در ایران نیست و هر زمان که نیاز باشد این کار را می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha