• یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 95062817603
  • منبع : نمایندگی گیلان

افزایش ۳۲ درصدی اعتبارات رودسر نسبت به سال گذشته

افزایش ۳۲ درصدی اعتبارات رودسر نسبت به سال گذشته

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رودسر گفت: باید تبلیغات لازم برای آگاهی خانواده‌ها برای استقبال از سرشماری اینترنتی انجام شود.

به گزارش ایسنا، «امیر جانبازی رودسری» فرماندار شهرستان رودسر با تبریک ایام پیش‌رو گفت: پارسال  پروژه‌های بسیار زیاد و باکیفیتی افتتاح و به بهره‌برداری رسید که امیدواریم با افزایش اعتبارات شاهد افتتاح پروژه‌های بهتری باشیم.

وی اضافه کرد: اختصاص سهم بودجه رودسر امسال حدود ۲۰ میلیارد تومان از محل تملک و دارایی‌ها، ماده ۱۸۰ و سهم ۲ درصد صادرات نفت و گاز است.

جانبازی با اشاره به افزایش ۳۲ درصدی اعتبارات رودسر نسبت به پارسال ادامه داد: این اعتبارات در ۲۲ فصل و ۵۸ برنامه برای ۴۰ دستگاه به‌ویژه آبفار، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای تجهیز و نوسازی مدارس برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار رودسر با تأکید به مدیران دستگاه‌ها برای تلاش برای جذب اعتبارات اختصاص یافته است، تصریح کرد: مصمم هستیم برنامه‌ریزی‌های این شهرستان به گونه‌ای باشد که خود را به متوسط استانی و در مواردی به متوسط کشوری برسیم که خوشبختانه در سه سال گذشته به رشد قابل ملاحظه‌ای رسیدیم.

وی به میزان مطالبات دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و ادامه داد: تلاش شده پروژه‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی روستاهاست، مد نظر قرار گیرد.

جانبازی با بیان این‌که مدیران دستگاه‌ها باید با سازمان خود رفت و آمد لازم را داشته باشند و پیگیر امور برای دریافت موافقت‌نامه‌ها باشند، به سرشماری نفوس و مسکن در راستای پیشرفت و توسعه کشور اشاره کرد.

وی سرشماری نفوس و مسکن را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های مردمی و اجرایی کشور دانست و خاطرنشان کرد: این سرشماری به دو روش اینترنتی و حضوری انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان رودسر سرشماری اینترنتی را از 3 تا 24 مهر ماه امسال عنوان کرد و افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه سرشماری به پرسش‌های مربوطه پاسخ داده و کد 12 رقمی دریافت کنند.

وی با اشاره به این‌که با حضور مأموران سرشماری در منازل خانواده‌ها تنها کد را در اختیار مأموران قرار می‌دهند، یادآور شد: سرشماری حضوری از 25 مهر تا 25 آبان ماه امسال انجام می‌شود.

جانبازی سرشماری اینترنتی را در صرفه‌جویی، دقت، سرعت و کاهش هزینه‌ها موثر دانست و یادآور شد: باید تبلیغات لازم برای آگاهی خانواده‌ها برای استقبال از سرشماری اینترنتی انجام شود.

وی هدف‌گذاری برای سرشماری اینترنتی را حداقل 40 درصد برشمرد و خاطرنشان کرد: اجرای سرشماری اینترنتی برای نخستین بار در تاریخ کشور انجام می‌شود و اولین گام برای برگزاری سرشماری مدرن است و امیدواریم در تحقق سند 20 ساله موفق باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha