• شنبه / ۳ مهر ۱۳۹۵ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 95070301290
  • منبع : نمایندگی لرستان

7000 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‎های نیمه‌تمام

7000 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‎های نیمه‌تمام

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: آمار مبنای تصمیم‌گیری‎ و تصمیم‎سازی است.

استاندار لرستان گفت: آمار مبنای  تصمیم‌گیری‎ و تصمیم‎سازی است.

به گزارش ایسنا، مهندس «هوشنگ بازوند» در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: تفویض اختیارات کاربرد زیادی دارد که مدیران باید از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 42 درصد اعتبارات ملی با پیگیری، چانه‎زنی، شناور و متفرقه جذب می‎شود که در این راستا مدیران اجرایی باید همه سعی خود را برای جذب هر چه بیشتر آن به کار ببندند، چون در خوشبینانه‎ترین حالت سهم حداقلی ما 1600 میلیارد تومان است.

بازوند با اشاره به ماده 27 اظهار کرد: در ادارات کل سختگیرانه با این ماده برخورد می‎کنند، حداقل 7000 میلیارد تومان پول نیاز داریم که پروژه‎های نیمه‌تمام استان را به سرانجام برسانیم و با سالانه 300، 400 میلیارد تومان به زمان زیادی وقت نیاز است.

استاندار لرستان افزود: به دستگاه‎های اجرایی توصیه می‎کنیم خیلی محافظه‎کارانه برخورد نکنند و برای سرمایه‎گذاران شرایط را تسهیل ببخشند.

وی به آغاز سرشماری نفوس و مسکن نیز اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‎ها باید در این راستا همکاری کنند و این طرح تا 24 مهر ادامه دارد. هم‌چنین از 25 مهر تا 25 آبان دستگاه‎ها به‌صورت حضوری درگیر هستند و فرمانداران به‌طور مستقیم با این موضوع سر و کار دارند.

بازوند از رسانه‎ها خواست در بهتر انجام شدن سرشماری به دستگاه‎های اجرایی کمک کنند.

وی اظهار کرد: تصمیم‎گیری‎ها بر اساس این آمارها انجام می‎شوند و اگر اشتباهی صورت گیرد نهایتاً باعث گرفتن تصمیمی اشتباه می‎شود.

استاندار لرستان یادآور شد: آمار مبنای تصمیم‌گیری‎ و تصمیم‎سازی است و در این راستا خیلی از مراجع فتوا داده‎اند و برخی نیز گفته‎اند اگر عددی را به عمد اشتباه اعلام کنند حرام است. این کار محرمانه انجام می‎شود و ربطی به یارانه و دیگر مسائل ندارد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha