• دوشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95070502694
  • خبرنگار : 71132

با اشاره به توصیه اخیر رهبری در مورد انتخابات؛

رنجبرزاده: به صلاح کشور است که فضا دو قطبی نشود

رنجبرزاده: به صلاح کشور است که فضا دو قطبی نشود

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه امروز مقام معظم رهبری در مورد انتخابات گفت: همه ما باید به فرمایش رهبری تمکین کنیم چرا که به صلاح کشور است که فضا دو قطبی نشود.

اکبر رنجبرزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: فضای کشور ما در بحث انتخابات باید فضای رقابتی، سالم، آرام، مطمئن و به دور از جنجال و چالش باشد تا مردم در سایه آرامش بتوانند در بین کاندیداهای اصلح تعمق و تدبری داشته باشند و نهایتا انتخاب درستی انجام دهند.

وی افزود: دو قطبی کردن فضای انتخابات شاید موجب شود مردم خیلی روی چارچوب و اصول دست به انتخاب نزنند و همین جامعه را تحت الشعاع قرار می دهد و شاید به مصلحت کشور نباشد. لذا همه ما باید به فرمایش رهبری تمکین کنیم چرا که به صلاح کشور است که فضا دو قطبی نشود.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس با تاکید بر ضروت ایجاد فضای آرام در انتخابات یادآور شد: در چنین شرایطی مردم می توانند در سایه آرامش، انتخاب اصلحی داشته باشند. ورود آقای احمدی نژاد هم با توجه به سوابق گذشته ایشان و حساسیت طیف‌های مختلف موجب ایجاد فضای دو قطبی می‌شود، در حالی که ما نیازمند یک چارچوب اصولی، منطقی و آرامش در انتخابات هستیم.

رنجبرزاده تصریح کرد: خوشبختانه یکی از ارکان برجسته نظام رکن ولایت مطلقه فقیه است که قبلا از اینکه جامعه به سمت نا آرامی برود کشور را هدایت می کند. یقینا این هدایتگری‌ها ارزشمند و به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد مطمئنا به فرمایش رهبری تمکین می‌کند گفت: ان‌شاءالله ایشان این موضوع را به ملت اعلام خواهد کرد و از ظرفیت ایشان در قسمت‌های دیگر استفاده خواهد شد. ما هم پشتیبان تفکر و تاکید رهبری هستیم و جامعه هم از این سفارش ایشان استقبال خواهد کرد.

این عضو هیات ریئسه مجلس در پایان با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای رقابتی و سالم در جریان انتخابات و تلاش سیاسیون و گروه های مختلف در این راستا اضافه کرد: ان‌شاءالله این فضا در راستای تحکیم نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب و پیشرفت و توسعه و تعالی کشور ایجاد شود و مردم نیز از حضور فعال در انتخابات استقبال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha