• چهارشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95071408800
  • خبرنگار : 71460

بابایان: ایران شانس بیشتری برای پیروزی دارد/ شاید احمدوف بازی کند

بابایان: ایران شانس بیشتری برای پیروزی دارد/ شاید احمدوف بازی کند

سرمربی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران با اعلام اینکه شاگردان کی‌روش شانس بیشتری برای برد دارند عنوان کرد: شاید عادل احمدوف برابر ایران بازی کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی ازبکستان فردا (پنجشنبه) در سومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی باید برابر ایران به میدان برود. تیم ملی ازبکستان تاکنون رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی از دو دیدار خود داشته و توانسته ۶ امتیاز کسب کند و در صدر جدول قرار گیرد.

ساموئل بابایان سرمربی ازبکستان پیش از این دیدار در نشست خبری خود ابتدا درباره غیبت احمدوف یکی از بازیکنان مهم تیم ملی ازبکستان گفت: احمدوف بازیکن مهمی برای ماست و مصدومیت او خبر بدی برای ما محسوب می‌شود. جایگزین کردن بازیکنی به جای او سخت است. البته احمدوف روند بهبودی خوبی داشته و ممکن است فردا برابر ایران به میدان برود. در بازی برابر ایران روی تجربه بازیکنان بزرگ‌مان مثل احمدوف و گنریخ حساب باز کردیم. در این طور دیدارها که برابر تیم بزرگی به میدان می‌رویم، جزئیات کوچک اهمیت زیادی دارد. من امید زیادی برای برد در این بازی دارم و امیدواریم فردا سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. هنوز به جام جهانی و مسائلی به این شکل فکر نمی‌کنیم. تازه اول راه هستیم و تنها به بازی برابر ایران فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ازبکستان ادامه داد: حضور تیم ملی ایران در رده نخست رده‌بندی فیفا اتفاقی نیست. آن‌ها به واقع یکی از قدرتمندترین تیم‌های قاره آسیا محسوب می‌شوند و این بر هیچ کس پوشیده نیست. بازی بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت. فشار زیادی روی ما وجود دارد چرا که الان در صدر جدول قرار داریم. به خوبی از این موضوع آگاهی داریم که خط حمله ایران بسیار قدرتمند است. آن‌ها در سایر خطوط نیز بازیکنان تاثیرگذار و خوبی دارند. به همین خاطر طبیعتا شانس برد آن‌ها در بازی فردا بیشتر است ولی ما در بازی قبل در تهران توانسته بودیم آن‌ها را شکست دهیم و این نشان می‌دهد که توانایی این را داریم که ایران را شکست دهیم و باید این را باور داشته باشیم.

بابایان در ادامه اضافه کرد: ایران در دوره قبل جام جهانی حاضر بوده است و تجربه بالایی دارد. بازیکنانی که در تیم ایران بازی می‌کنند اکثرا در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند. قابلیتی که اکثرا ما از آن بی‌بهره هستیم ولی اگر سوال شما از من این است که برای سه امتیاز فردا بازی خواهیم کرد باید بگویم که قطعا همین طور خواهد بود. اگر فردا ما شکست بخوریم و ایران سه امتیاز را کسب کند، کار ما خیلی سخت خواهد شد. تازه ابتدای راه است و فاصله تیم‌ها خیلی کم و ما می‌دانیم که مفهوم صدرنشینی الان بی‌معنی است. در بازی‌هایی که از ایران آنالیز کردیم، قدرت و تاثیرگذاری سردار آزمون را در خط حمله ایران متوجه شدیم و می‌دانیم او مرد اصلی ایران در خط حمله است. باید برنامه داشته باشیم تا او را کنترل کنیم. او بازیکن جوان و قابلی است. با بررسی کامل بازی‌های ایران کاملا برای این بازی آماده شدیم. این تیم ازبکستان قابلیت بالایی دارد و من امیدوارم که به حق خود برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha