• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 95072716436
  • خبرنگار : 71061

یک منبع آگاه به ایسنا خبر داد

تایید استعفای گودرزی، جنتی و فانی

تایید استعفای گودرزی، جنتی و فانی

یک منبع آگاه در دولت خبر استعفای وزرای فرهنگ‌و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان را در راستای ترمیم کابینه یازدهم تایید کرد.

به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر استعفای جمعی از وزرای دولت یازدهم از جمله وزرای اقتصاد و دارایی، صنعت و معدن، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، یک منبع آگاه در دولت در گفت‌وگو با ایسنا،  ضمن تکذیب خبر استعفای وزرای اقتصاد و صنعت و معدن، گفت: آقایان جنتی، گودرزی و فانی در راستای ترمیم و تقویت کابینه یازدهم استعفا داده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۷ ۱۸:۴۰

با استعفای آقای جنتی نباید موافقت کنه دکتر روحانی.....آقای جنتی کوتاه آمد دربعضی مواقع درست ولی وزیر موندنش باعث ناخوشایندی عده ی زیادی میشه که نظرشون مخالف اکثریت ملت است.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۷ ۱۸:۴۳

امید واریم این سیاسی بازی با زیرمجموعه‌های این وزارتخانه‌ها بخصوص آموزش و پرورش نباشه که با یک آدم جدید و دادن یکسری وعده وعید جدید این جماعت چند وقتی سر کا باشند تا از پیچ انتجابات رد بشوند و بعد همان داستان همیشگی.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۷ ۱۹:۵۳

او نباشد دیگری، چاقی نباشد لاغری بهتر

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۷ ۲۰:۰۰

نوشدارو بعد از مرگ سهراب

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۷ ۲۰:۲۷

برای گرفتن رای مردم گزینه های خوبی رو حذف کردید تا مخ این قشر رو کار بگیرید ... پول نباشه وزیر چه به درد میخوره .... آب بندان رو طلاپوش کن از بالا آب نیاد فایده‌ای داره ..... ؟

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۷ ۲۰:۴۳

چقد دور ، شايد به خاطر انتخابات باشه

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۷ ۲۱:۲۲

استعفا دادن تا استیضاح نشن ........... مثلا ما هم چیزی نمیدونیم ......

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۷ ۲۲:۴۸

واقعا" موج حمله به دولت از طرف دلالان داخلی و خارجی تحریم ها به اوج خود رسیده است البته دور از انتظار هم نبود...

avatar

سلام. به نظر من بهتر است وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش‌وپرورش‌ و ورزش‌وجوانان تجدید نظر کنند و این یکسال باقیمانده ازدولت یازدهم را تا 12مرداد 1396 ابقا شوند.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۸ ۰۷:۵۶

اقایان فانی وگودرزی گرامی اگر بخاطر بودجه استعفا کردید از شما بعید می‌دانم چون وقتی جیب خالی دولت را خالی میبینید انصاف نیست روزهای آخر گرسنگی خود را بهانه کنید و آقای جنتی شما از پدرتان کمک بگیرید چون ریش سفید مملکت هستند