• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۵ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95072716488
  • خبرنگار : 71010

وزارت ورزش و جوانان استعفای "گودرزی" را تایید کرد

وزارت ورزش و جوانان استعفای "گودرزی" را تایید کرد

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی استعفای محمود گودرزی از ریاست این وزارتخانه را تایید کرد.

مازیار ناظمی، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید استعفای وزیر ورزش تصریح کرد: دکتر محمود گودرزی عصر امروز (سه‌شنبه) 27 مهرماه رسما استعفای خود را از وزارت ورزش و جوانان را به ریاست جمهوری تقدیم کرده است.

وی گفت: آقای گودرزی پس از تقدیم استعفا در جلسه‌ای با حضور معاونان وزارتخانه، این موضوع را رسما اعلام کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۷ ۲۱:۲۵

البته در هر تغییر دولتی امید به بهبود هست ؛ امٌا بنظر من در این مورد بسیار نامحتمل . امروز مردم ما می دانند که یک وزارتخانه در وجود یک نفر خلاصه نمی شود و مجموعه ی در راس آن به وزیر کمک می کنند که از رئیس جمهوری و سایر مقامات مافوق فرمانبری کند و آنهم در چهارچوب قوانین و مقررات و امکانات اداری و مالی موجود . ارتباط وزارت ورزش با کنفدراسیون های جهانی کار آن را بسیار سخت می کند . این تغییر را یک تغییر فنٌی نمی بینم ؛ و به فرض فنٌی بودن هم اگر مجلس اجازه دهد که یکی بنام وزیر جانشینش شود طی چند ماه چه می تواند بکند ؟ متاسفانه اکثریت قریب به اتفاق ما ،همه متخصص اعلا در انتقاد به معنی ایراد گیری و بدگوئی و تهمت زدن و... هستیم ...همه طرفدار تغییر ، بدون آنکه فکر کنیم آیا با این تغییر ، وضع بهتر می شود یا بدتر ؟ و مثلا" آیا نظر به جانشین شدن آقای دکتر دادکان هست ؟ ایشان می پذیرند ؟ مجلس به ایشان رای می دهد ؟ و هزار امٌا و اگر دیگر و اینکه با این شرایط ایشان می توانند بهتر کار بکنند ؟ . سیاسی ها هم که در هر فرصتی پیشنهادات جانشینی و انتقادات از دیگران را مطرح می کنند . اصلا" می گویند پس چرا خود آقای روحانی استعفا ندادند ؟! ؛ که اگر اندکی هوش و حواسشان را جمع کنند متوجٌه می شوند که اصل موضوع می تواند به دلیل مسائل مالی باشد که در زمان سرپرست وزارتخانه بد تر خواهد شد و نیز یک فرار به جلوی انتخاباتی ... متهم به پرسپولیسی بودن می کنند ! متهم به استقلالی بودن می کنند ... متهم به فقط به ورزش چسبیدن و نه سایر امور جوانان و حتی اگر در باشگاه در حال تلاشی ثبات ایجاد کرده است آنرا به پرسپولیسی بودنش ؟! نسبت می دهند و لابد اختلاف رحمانی و منصوریان را هم از تقصیرات وی ؟! . بررسی و انتقاد ات ما از امور باید بسیار فراتر از این حرفها و حاشیه سازی ها باشد تا انشاء الله وزرائی بهتر و....

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۲۸ ۰۸:۵۹

خدایا شکرت این رفت کسی که جرات استیضاح اینو نداشت خودش گذاشت رفت