• چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95072816951
  • خبرنگار : 90089

نماینده بم خطاب به رییس‌جمهور،

تغییرات کابینه در همه بخش‌ها مورد توجه قرار بگیرد

تغییرات کابینه در همه بخش‌ها مورد توجه قرار بگیرد

نماینده مردم بم در مجلس گفت: تغییرات کابینه روحانی در همه بخش‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد تا مردم طی 8 ماه باقی مانده شاهد تحقق وعده‌های رییس‌جمهور باشند.

به گزارش ایسنا، حبیب‌الله نیک‌زادی‌پناه در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت ماه محرم،‌ گفت: از مقدس‌ترین ویرانه‌های جهان و ایران از سرزمین نخل‌های استوار و نارنج‌های معطر و تمدنی به وسعت تاریخ یعنی از شهرستان بم در مجلس سخن می‌گویم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: اگر نبود دلسوزی‌ها و دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری، پیگیری و اقدام مسئولان، کمک و همت مردم ایران و برخی کشورهای نوع‌دوست چه بسا فاجعه زلزله بم بدتر از اینها می‌شد و چه بسا حتی یک دهم کار بازسازی بم هم انجام نمی‌شد. بم بعد از 10 سال قابل زیستن است. مردم ولایت‌مدار بم هنوز بعد از گذشت دولت‌های ثروتمند نهم، دهم و یازدهم نیازهای  بهداشت و درمانی‌شان تامین نشده است.

وی با اشاره به چالش بخش بخش بهداشت و درمان شهرستان بم، گفت: در بیمارستان 96 تخت‌خوابی بم حدود  220 تخت‌خواب برای 400 هزار نفر  نصب شده است البته از دولت تدبیر و امید به خاطر ساخت بیمارستان‌های ریگان و فهرج تشکر می‌کنم.

به گفته نیک‌زادی‌پناه، خاکی بودن جاده فهرج و نرماشیر با توجه به تراکم ترافیک این جاده، بی‌توجهی به صرفه‌جویی آب کشاورزی، عدم اجرای طرح‌های آب‌خیزداری و آبخوان‌داری، عدم ساماندهی تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه، عدم اجرای صنایع بسته‌بندی، تبدیلی و فرآوری خرما و ریشه‌کن نکردن آفت خرما، بی‌توجهی به ذخائر عظیم معادن منطقه، بی‌توجهی به بهره‌برداری و استخراج از این معادن، نبودن امکانات فرهنگی، ورزشی و رفاهی برای حل مشکلات روحی و روانی مردم و جوانان منطقه، پیش‌گیری از آفت اعتیاد در منطقه، بی‌توجهی به صنعت گردشگری با توجه به 100 اثر جهانی گردشگری، بی‌توجهی به بهبود کیفیت آموزشی مدارس و  افت کیفیت آموزشی مدارس به دلیل فقدان امکانات آموزشی از مهمترین مشکلات و چالش‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش است.

با اشاره به استعفای وزیر ورزش و جوانان، گفت: تغییرات کابینه روحانی در همه زمینه ها مورد توجه داشته باشد تا مردم طی 8 ماه باقی مانده شاهد وعده‌های رییس باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha