• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95080503621

مشکل اعزام تیم حل شد

علی‌نژاد: پیمانه بودجه ورزش همیشه کوچک است

علی‌نژاد: پیمانه بودجه ورزش همیشه کوچک است

رییس فدراسیون ووشو با بیان اینکه بلاتکلیفی در راس مدیریت ورزش آسیب‌زا است گفت که باید هرچه زودتر تکلیف وزیر جدید مشخص شود تا اوضاع مدیریت ورزش سامان بگیرد.

مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص چالش‌های ورزش کشور گفت: باید رونق بیشتری در ورزش ایجاد شود. بلاتکلیفی در حوزه مدیریت ورزش قطعا می‌تواند به ورزش آسیب بزند، امیدوارم هرچه زودتر تکلیف مشخص شود و وزیر جدید رای مشغول به کار شود.

یکی از مشکلات ورزش کشور این است که پیمانه منابع مالی ورزش از قدیم کوچک گرفته شده و گودرزی نیز بارها به این مساله اشاره کرده بود. ما با رقبایی در خارج از کشور طرف هستیم که با این منابع مالی هم خوانی ندارد. امیدوارم وزیر جدید این نقص را جبران کند و سازمان برنامه و بودجه با عنایت بیشتری به ورزش نگاه کنند.

وی با بیان اینکه مشکل بودجه اعزام تیم های ملی به جام جهانی حل شد، اظهار کرد: تیم ووشو به لحاظ بودحه دچار مشکل بود که خوشبختانه با کمک نصرالله سجادی و مناف هاشمی مشکل حل شد و تیم اعزام می شود.

رییس فدراسیون ووشو افزود: همه نفرات اعزامی به جام‌جهانی بسیار با تجربه هستند و میدان دیده‌اند. در حال حاضر نیز در کوران لیگ هستند و آمادگی لازم را دارند. معمولا در سال‌های اخیر در جام‌های جهانی نتیجه خوبی گرفتیم، امیدوارم نایب قهرمانی تکرار شود. واقعا نمی شود که در چین قهرمان جهان شد زیرا با واقعیت ووشو تناسب ندارد. نه تنها برای ایران بلکه برای کل کشورهای دنیا شکست چین کاری دشوار است.

علی‌نژاد در خصوص احتمال ورود سلطانی‌فر به ورزش اظهارکرد: با توجه به این که او سابقه مدیریت کلان دارد و در همین دولت بیش از 3 سال معاون رئیس جمهوری است می‌تواند به ورزش کمک کند. تجربه کار در سطوح خیلی بالا را داشته و وقتی به عملکرد وی نگاه می‌کنیم شاهد رضایت‌مندی در بین افرادی که وی را همراهی کردند، هستیم.

وی ادامه داد: او از عناصر اصلی دولت است و به نظرم می‌تواند باعث پویایی بیشتر شود و منابع خوبی وارد ورزش کشور کند. با توجه به سابقه‌ای که او در ورزش داشته به ورزش احاطه خوبی دارد و با شناخت وارد این بخش شده است. سه سال قبل کاندیدای اول دولت برای وزارت ورزش سلطانی‌فر بود و فکر می‌کنم اگر مجلس قبل نیز همراهی می کرد، شاید امروز شرایط متفاوت بود. امیدوارم امروز مجلس با دولت همراهی کند و او با رای اعتماد مجلس در راس ورزش قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha