• پنجشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95080604276
  • خبرنگار : 71184

یک نماینده مجلس:

برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش نوآوری و جامعیت دارد

برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش نوآوری و جامعیت دارد

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش که طی جلسات مختلفی به فراکسیون امید، کمیسیون‌های مربوطه و به صورت خصوصی و عمومی به نمایندگان ارائه شده، از جامعیت و نوآوری بسیار خوبی برخوردار است.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به سوابق کاری دانش آشتیانی گفت: ایشان شخصیتی با ثبات قدم و برخاسته از خانواده‌ای اصیل است و من بیش از 30 سال است که با این شخصیت آشنا هستم و به لحاظ فردی و اخلاقی ایشان را فردی شایسته و صالح می‌دانم.

وی افزود: در معاش و زندگی نیز آقای آشتیانی فردی ساده‌زیست و سالم است که همیشه در هر جایگاهی این رفتار را نصب‌العین خود قرار داده و قطعا وزارت آموزش‌وپرورش به شخصیتی نظیر ایشان نیاز دارد. ضمن اینکه ایشان گچ تخته و کلاس درس را خورده و با مشکلات معلمان و نظام آموزشی کشور آشناست.

این عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به سابقه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در موسسه آموزشی مفید گفت: عملکرد ایشان در موسسه مفید و مدیریت مطلوب ایشان باعث خلق استانداردهای جدیدی در آموزش‌وپرورش شد و ملاک عمل بخش زیادی از آموزش‌وپرورش و مدارس ما همین استانداردهایی بود که ایشان و همکارانشان در موسسه مفید ایجاد کردند و قطعاً آشنایی ایشان و بحث آموزش‌وپرورش و نیاز به آموزش در کشور می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد.

میرزایی نیکو تصریح کرد: قطعا باید در مسیر مسوولیت جدیدی که برعهده آقای دانش آشتیانی قرار گرفته به چند نکته توجه کرد. اول اینکه لازم است شرایط به گونه‌ای باشد تا دولت تمام توان و امکانات خود را به کار گیرد تا مشکلات بازنشستگان و مطالبات آنها مورد توجه قرار گیرد و در ادامه موضوع صندوق بازنشستگی و اتفاقات رخ داده در آن نیز با شفافیت دنبال شود و آقای دانش‌آشتیانی باید این قول‌ها را از رئیس‌جمهور بگیرد و با ذکاوت و ظرافت این مسائل را مرتفع سازد.

وی تاکید کرد: البته قطعا آقای فانی در این مسوولیت زحمات فراوانی کشیدند اما شاید ضعف در اطلاع‌رسانی و شاخص‌سازی این زحمات باعث مسائلی برای ایشان شود چراکه آقای فانی سابقه طولانی و موفقی در آموزش‌وپرورش داشتند. اما آنچه که مهم است این است که همه باید تلاش کنیم و در کنار وزیر پیشنهادی مشکلات و مسائل معلمان را به بهترین نحو ممکن مرتفع سازیم.

نماینده مردم دماوند در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که در این روزها در سطح جامعه و در مجلس شورای اسلامی دیده می‌شود این است که همه جریان‌ها و گروه‌ها به آقای دانش آشتیانی نگاه ویژه‌ای دارند و ایشان با توجه به مشی و عملکردش مورد احترام همه است و امیدواریم در روز رای اعتماد به دور از سیاسی‌بازی و حاشیه‌سازی مجلس رای خوبی به ایشان بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha