• جمعه / ۷ آبان ۱۳۹۵ / ۱۹:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95080704839
  • خبرنگار : 30101

دست‌نشان: پرسپولیس آشفته بود و هیچ موقعیتی نداشت

دست‌نشان: پرسپولیس آشفته بود و هیچ موقعیتی نداشت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد تیمش حریف آشفته بود و به جز گلی که زد هیچ موقعیت دیگری نداشت.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با تک گل مهدی طارمی به سود پرسپولیس به پایان رسید. 

نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که به شکست یک بر صفر آبادانی‌ها انجامید، گفت: پرسپولیس هیچ برنامه‌ای جز سانتر روی دروازه ما نداشت. بازی این تیم در حد و اندازه صدرنشین لیگ نبود و ما جسورانه برابر این پرسولیس بازی کردیم.

او ادامه داد: پرسپولیس در بازی امروز آشفته بود و برخلاف دیگر بازی‌ها نتوانست هیچ موقعیت خاصی برابر ما خلق کند. حتی در صحنه گل هم توپ به صورت هوری برخورد کرد. شرط مهم برای بازی با تمرکز، داشتن شرایط روحی خوب است و وقتی اعتماد به نفس بازیکنان از بین می‌رود، با مشکل مواجه می‌شویم. داور اشتباه‌های زیادی در این بازی داشت. 

دست‌نشان ادامه داد: در یک قدمی کمک داور، انصاری خطای هند کرد اما او ندید. زلیکانی داشت با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شد اما داور خطا روی او را نگرفت. نیمه اول دو دقیقه وقت تلف شده داشت اما در نیمه دوم که بارها به خاطر مصدومیت بازیکن ما یا تعویض‌ها بازی متوقف شد، تنها سه دقیقه وقت اضافه گرفته شد. بازیکنان زیاد مصدوم شدند. سه دقیقه برای این همه مصدومیت در بازی کم بود. حتی فغانی می‌توانست برای خطایی که انصاری بر روی زلیکانی انجام داد، کارت قرمز نشان بدهد. این اشتباهات برای فغانی جایز نیست.

او همچنین ضمن عذرخواهی از تاخیر برای کنفرانس دیروز نیز به خبرنگاران گفت: درست است 13 دقیقه تاخیر داشتم ولی اینکه نشست من را تحریم کردید، کار درستی نیست و اشتباه من را با یک اشتباه بزرگتر جواب دادید. هفته پیش نیز برانکو برای کنفرانس نرفت ولی شما او را تحریم نکردید.

دست‌نشان همچنین در مورد انجام ندادن تعویض سوم هم گفت: دو تعویض خود را از روی اجبار انجام دادیم زیرا بازیکنانی که روی نمیکت بودند، در پست هایی که ما احتیاج داشتیم کارآیی نداشتند.  

دست‌نشان درباره اتلاف وقت تیمش گفت: این فقط نظر شماست و  هواداران این طور فکر نمی کنند. هواداران پرسپولیس اینقدر انصاف دارند که مصدومیت بازیکنان ما را به حساب وقت‌کشی نگذارند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۷ ۲۱:۳۳

گویا آقای دست نشان در ورزشگاه حضور نداشتند و بازی را نگاه نکرده اند چون همه چیز را برعکس گفته اند

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۷ ۲۲:۵۰

مثل اینکه بازی را نمی دیدید و جای دیگری بودید اولا" دروازه بان پرسپولیس کم کار ترین بازیکن میدان بود و اگر دروازه بان تیمتان سر حال نبود و تیر دروازه اجازه میداد شکست سنگینی نسیب تان میشد بنابراین باید خیلی هم از این نتیجه راضی باشید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۸ ۰۱:۱۴

مثل این که آقای دست نشان در خواب بودند! بفرمایند که صنعت نفت آن همه موقعیت گل خراب کرد! خوب شد ایشان در اروپا نبودند!

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۸ ۰۹:۲۶

خوب حالا که چی. حالا این گل و پیروزی رو داشته باشید تا بعد به شرایط روحی بچه‌ها هم فکر می‌کنیم.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۰۸ ۱۰:۴۸

جناب اقای دست نشان واقعا جای تاسف دارد یک مربی باسابقه شما انگار کنار زمین خواب بودی یا اصلا نمیدانی موقعیت گل چیست لااقل از بازیکنانت سوال میکردی پرسپولیس چند موقعیت را با طارمی وامیری از دست داد شاید توپی راهم که به تیر دروازه خورد ندیدی باورکنید این مطلب را که مینویسم درحمایت از پرسپولیس نیست فقط منظورم اینست مابینندگان خواب نبودیم درضمن اگر تیم اشفته بود شما که مربی بادانشی هستید ازاشفتگی انان استفاده نکردیدولااقل دویاسه توپ روی دروازه پرسپولیس نبردید که دروازه بان انان ازبیکاری خمیازه نکشد