• یکشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95080905977
  • خبرنگار : 71132

قمی:

نمایندگان با رای مثبت به وزرای پیشنهادی ملت را خوشحال کنند

نمایندگان با رای مثبت به وزرای پیشنهادی ملت را خوشحال کنند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تغییرات کابینه را مایه دلگرمی، عنوان و ابراز امیدواری کرد که نمایندگان رای مثبت به سه وزیر پیشنهادی بدهند.

به گزارش ایسنا، محمد قمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس با اشاره به اعمال تغییراتی در کابینه دولت گفت: اگرچه قدری برای این تغییرات دیر شده بود اما به هر حال این تغییرات مایه دلگرمی، امید و اصلاح در جامعه است و ان‌شاءالله نمایندگان در روز سه‌شنبه با رای مثبت به وزرای پیشنهادی آقای روحانی قلب ملت را خوشحال می کنند.

وی افزود: البته آقای روحانی باید در تیم اقتصادی خود هم تجدید نظر کند چرا که مردم از رکود و بیکاری در عذاب هستند و هماهنگی برای اتخاذ سیاست واحد جهت مقابله با رکود وجود ندارد. لذا این سیاست ها باید مشخص باشد تا معضل بزرگ نظام یعنی مساله رکود حل و فصل شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه چرا مسئولین کشور در برابر غارت های چند هزار میلیاردی از بیت المال تب نمی کنند یادآور شد: مگر نه اینکه ما باید برای مقابله با فساد و تبعیض بکوشیم؟ اگر نشست و برخاست ما در مجلس در جهت تحقق عدالت و مبارزه با تبعیض و فساد نباشد چه اثری خواهد داشت؟ آیا این همه شهید، جانباز و ایثارگر که برای برپایی و تحقق عدالت قیام کردند از ما توقع ندارند که مقابل فساد بایستیم که ما اینگونه مهر سکوت بر لبانمان زده ایم؟

قمی در ادامه خواستار توجه ویژه رئیس مجلس به موضوع مبارزه با فساد شد و افزود: شما باید با همکاری نمایندگان پرچم مبارزه با تبعیض و فساد و اجرای عدالت را به دست بگیرید. اگر مجلس با بی عدالتی و تبعیض مبارزه کند، مردم از ما حمایت خواهند کرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با بیان اینکه تبعیض و فساد در جامعه بیداد می کند گفت: این دو مقوله همچون موریانه از درون ارزش های انقلاب را می بلعد و ما نباید در برابر آن سکوت کنیم.

قمی با اشاره به توصیه برخی افراد برای عدم کاندیداتوری روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز گفت: بهتر است به جای این حرف ها چوب لای چرخ دولت نگذارید و اجازه دهید دولت کار خود را انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha