• سه‌شنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95081108015
  • خبرنگار : 71132

/موافق وزیر پیشنهادی ورزش/

موسوی : قسمتی از جامعه مدیریت را از خدمت به انقلاب حذف نکنیم

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت که نباید قسمتی از جامعه مدیریت را از خدمت به انقلاب حذف کنیم.

به گزارش ایسنا، سید ابوالفضل موسوی که به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه بعدازظهر امروز (سه شنبه) مجلس سخن می‌گفت اظهار کرد: وقتی اعضای هیأت دولت خدمت مقام معظم رهبری رسیدند ایشان فرمودند در وقت باقی مانده، دولت باید برای مردم کار کند. بدیهی است اگر دولت بتواند خدمت خوبی ارائه کند قضاوت مردم هم قضاوت خوبی خواهد بود.

وی افزود:‌ من بصیرت را در این دیدم که تمامی نیروهای خدوم، وفادار به انقلاب  و کسانی که در انقلاب زجر کشیدند را کمک کنیم خدمت کنند و قسمتی از  جامعه مدیریت را از خدمت به انقلاب حذف نکنیم.

موسوی یادآور شد: آقای سلطانی‌فر مدیری آزموده و امتحان پس داده است . ایشان استانداری و معاونت سیاسی را درشش استان تجربه کرده و با تجربه دو سال معاونت در سازمان تربیت بدنی نسبت به مسائل ورزش کاملا آگاه است. آقای سلطانی‌فر هنر مدیریت کلان خود را با سی سال مدیریت در استانداری‌ها ،‌معاونت و قائم مقامی تربیت بدنی  و ریاست سازمان میراث فرهنگی نشان داده است.

وی ادامه داد: ایشان به سبب موهبت هوش، زکاوت، حافظه و شناخت وسیع و عمیق از ورزش که به تعبیر رئیس‌جمهور دایره المعارف ورزش است، می‌تواند به شایستگی در سمت وزارت در خدمت ورزش و جوانان باشد.

نماینده مردم یزد در مجلس مسئله جوانان را فرابخشی توصیف کرد و ادامه داد: نباید این موضوع را تنها از وزارت ورزش بخواهیم و این وزارت خانه را تنها متولی بدانیم بلکه حتما این موضوع همکاری همه دستگاه ها را می طلبد. حضور آقای سلطانی‌فر در راس این وزارت خانه به سبب همکاری و تعامل با دیگر اعضای هیأت دولت و سایر متولیان امر انشالله به کمتر شدن مشکلات این حوزه منجر خواهد شد.

این عضو فراکسیون امید با ابراز امیدواری نسبت به ساماندهی حوزه ورزش و جوانان تصریح کرد: از همکاران می خواهم به آقای سلطانی‌فر رای اعتماد بالا بدهند. ایشان آشنایی عمیق و وسیع به ورزش دارند،‌توانایی مدیریتی کلان و راهبردی ایشان ثابت شده است، نگاه حمایتی به قهرمانان و پیشکسوتان دارند،‌ در تصمیم گیری و انتخاب مدیران به جوانان فرصت های خوبی دادند و این را در میراث فرهنگی هم نشان دادند.

موسوی با بیان اینکه سلطانی‌فر می‌تواند وزارت ورزش به صورت دانش بنیان در بیاورد ، اظهار کرد: روحیه تفاهم و تعامل آقای سلطانی‌فر در سطح بسیار بالایی است . ایشان ارتباطات قوی با رئیس دولت و دیگر اعضای کابینه دارند و علاقمند به حضور جوانان دلسوز به ورزش در وزارت خانه هستند و نشان دادند که در آرام کردن فضا و رفع حاشیه ها و اختلافات تبحر کافی را دارند.

وی در ابتدای اظهارات خود به فرارسیدن ماه صفر نیز اشاره کرد و گفت که بزرگان دین تاکید کردند که در اول صفر صدقه ای کنار بگذاریم و حالا خوب است پیش از ورود به رای گیری برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی صدقه کنار بگذاریم تا خداوند ما را در تصمیم گیری یاری کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز به مزاح گفت: آقای وزرا صدقه خوبی به ما بدهید که وضع بودجه مان خوب نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به فارغ التحصیلی اش از دبیرستان مفید در سال 53 یادآور شد:‌آقای دانش آشتیانی معلم جبر و ریاضی ما بود و زمانی که ایشان معاون وزارت علوم بود من از سوی سپاه مسئول رسیدگی به مسائل دانشجویان بودم و تا امروز هم با هم کار کرده ایم و لذا صراحتا می گویم بسیاری از مطالبی که در جلسه صبح در مورد ایشان گفته شد صحت نداشت اما به هر حال بیان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha