• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 95081208856
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد

استقرار یک تیم پزشکی در مرز مهران به دعوت کمیته‌امداد امام خمینی(ره)

استقرار یک تیم پزشکی در مرز مهران به دعوت کمیته‌امداد امام خمینی(ره)

ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: در اربعین پارسال به بیش از 800 هزار زائر اربعین خدمت‌رسانی شد که امسال تدابیر لازم برای خدمت به بیش از 6000 مددجو در مرز مهران اندیشیده شده است.

 «ضیاء رضایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در آستانه اربعین حسینی از استقرار تیم پزشکی در مرز بین‌المللی مهران جهت خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند خبر داد و اظهار کرد: این اکیپ پزشکی 10 نفره زیر نظر گروه جهادی پزشکی ولی امر(عج) فعالیت کرده و از 20 آبان‌ماه در مرز مهران مستقر خواهند شد که شامل پزشکان عمومی و متخصص، سرپرست و پرستار است.

 وی افزود: این گروه پزشکی پارسال نیز به دعوت کمیته امداد ایلام به این استان آمده و در طول آئین اربعین با استقرار در مرز مهران خدمات پزشکی و دارویی به بیش از 800 بیمار نیازمند ارائه دادند که شامل خدماتی چون کمک‌های دارویی، معالجه سرپایی و نیز اعزام بیماران به بیمارستان‌های ایلام بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) به دیگر خدمات کمیته امداد به زائران اربعین اشاره کرد و گفت: کمیته امداد استان ایلام در اربعین امسال 8 ایستگاه صلواتی در شهرهای ایلام، ایوان، سرابله، سیروان، مهران، دهلران و ملکشاهی ایجاد خواهد کرد.

رضایی با اشاره به این‌که این نهاد امسال پذیرای 6000 مددجوی زائر اربعین خواهد بود که از طریق مرز مهران به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، خاطر نشان کرد: در این راستا از طریق ستاد اربعین تعداد سه مدرسه در مهران برای اسکان این زائران در اختیار این نهاد قرار خواهد گرفت تا برای خدمات‌دهی به زائران تجهیز شود.

وی با بیان این‌که برای اعزام این تعداد مددجو از مشارکت افراد خیّر و نیکوکار استفاده خواهد شد، یادآور شد: کمیته امداد استان‌های مختلف کشور در زمینه اسکان و تأمین هزینه‌های اعزام این مددجویان با استان همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha