• پنجشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 95081309260
  • منبع : نمایندگی ایلام

پایان کار داوری سومین طرح ملی «علمدار کربلا» در ایلام

پایان کار داوری سومین طرح ملی «علمدار کربلا» در ایلام

ایسنا/ایلام مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از پایان کار داوری سومین طرح ملی «علمدار کربلا» در دو بخش عکس و شعر خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در مجموع 1466 اثر به دبیرخانه طرح ملی علمدار کربلا در استان ایلام ارسال ‌شده است.

وی با بیان اینکه در بخش شعر 878 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال ‌شده است، افزود: بخش شعر طرح ملی علمدار کربلا در سه رشته شعر نو، شعر کلاسیک و نثر ادبی و در زبان‌های فارسی، کردی، لکی، لری و عربی برگزار شد که شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان سراسر کشور از این طرح ملی در استان ایلام بودیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: در بخش عکس نیز 588 اثر از بیش از 90 هنرمند عکاس در نقاط مختلف کشور در دو بخش آماتور و حرفه‌ای دریافت شد که 335 اثر در بخش آماتور و 238 اثر در بخش حرفه‌ای به دبیرخانه این طرح در استان ارسال گردید.

چراغی‌پور با اشاره به آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این طرح 30 مهرماه سال جاری بوده است، عنوان کرد: کار داوری آثار طرح ملی علمدار کربلا از 6 آبان سال جاری با حضور اعضای هیئت ‌داوران متشکل از اساتید برجسته کشوری و استان در دو بخش شعر و عکس در محل دبیرخانه مساجد استان ایلام برگزار شد که در نهایت برگزیدگان این طرح با رأی هیئت‌ داوران مشخص شد.

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه این طرح از برگزیدگان در دو بخش شعر و عکس با حضور مسئولان کشوری و استانی و مهمانانی از کشور عراق و حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) تجلیل می‌شود، گفت: مراسم اختتامیه این طرح در روز سه‌شنبه 18 آبان سال جاری در محل هتل زاگرس شهر ایلام برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، خاطرنشان کرد: طرح ملی علمدار کربلا به همت دبیرخانه مساجد استان و حمایت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تولیت استان مقدس حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام برگزار شده است

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha