• شنبه / ۱۵ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95081510389
  • منبع : صدا و سیما

همه چیز درباره دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در یک مستند

همه چیز درباره دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در یک مستند

شبکه مستند سیما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در مستند «نبرد آمریکایی» همه چیز را درباره دو نامزد اصلی این انتخابات و دیدگاه‌های سیاسی آنان به ویژه درباره ایران بازگو می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، سیدعلی فاطمی، تهیه‌کننده «نبرد آمریکایی»، درباره این مستند توضیح داد: این مستند بازنگری کلی درباره اتفاقات انتخاباتی است که در کشور آمریکا رخ داده و ما برای تولید آن از تصاویر آرشیوی استفاده کرده و کوشیده‌ایم کمترین دخل و تصرف را داشته باشیم و صرفا به ساده‌ترین شکل ممکن سخنان دو نامزد را بازگو کنیم.
وی افزود: انتخاب رییس جمهور آمریکا اتفاق بزرگی است که می‌تواند روی مسائل بسیاری تاثیر بگذارد. برای مثال این دو نامزد درباره برجام نظرات مختلفی دارند که موضع متفاوتشان نسبت به ایران را شکل می‌دهد.
فاطمی با بیان اینکه تاثیری که ایران بر سرنوشت انتخابات آمریکا می‌گذارد نیز در طول تاریخ هیچگاه کم و ناچیز نبوده است، تصریح کرد: ما سعی کردیم واقعیت‌هایی را که اتفاق افتاده مرور کنیم تا مخاطبی که اطلاعی از کم و کیف جریانی که رخ می‌دهد ندارد، آگاهی لازم را با تماشای این اثر پیدا کند. به ویژه که انتخابات در آمریکا با انتخابات در ایران متفاوت است و نظام حزبی جور دیگری در آن کشور رفتار می‌کند؛ بنابراین کوشیدیم به شیواترین شکل ممکن با استفاده از فیلم‌هایی که از مناظره‌ها و مصاحبه‌ها و... که در دست داشتیم، این مسائل را منتقل کنیم.

تهیه‌کننده «نبرد آمریکایی» با اشاره به شش قسمت این مجموعه اظهار کرد: قسمت اول این مستند به معرفی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و سیستم آن می‌پردازد. در قسمت دوم به نامزد شدن هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ و معرفی این دو نامزد اصلی می‌پردازیم و در سه قسمت بعدی تصاویری از مناظره‌های اصلی را که بین دو کاندید رخ داده مرور می‌کنیم. قسمت پایانی این برنامه نیز مربوط به بررسی دیدگاه‌های این دو نامزد درباره ایران است.
«نبرد آمریکایی» شنبه تا پنجشنبه 15 تا 20 آبان هر شب ساعت 19 از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و ساعت 11روز بعد بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha