• چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۵ / ۰۱:۵۳
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 95081913236

تحلیلگر ایتالیایی: کلینتون ایده‌های بسیار خطرناکی علیه جهان مطرح خواهد کرد

تحلیلگر ایتالیایی: کلینتون ایده‌های بسیار خطرناکی علیه جهان مطرح خواهد کرد

مدیرعامل شبکه پاندورا ایتالیا و تحلیلگر مسائل مشهور بین‌المللی این کشور معتقد است، انتخابات آمریکا بارزترین نشانه درگیری و تقابل و بحران سیاسی و اخلاقی در جامعه آمریکاست.

جولیتو کیه‌زا، مدیرعامل شبکه پاندورا و تحلیلگر مسائل مشهور بین‌المللی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره انتخابات آمریکا عنوان کرد: این انتخابات یکی از بارزترین نشانه‌های تقابل در جامعه سیاسی آمریکا است.

کیه‌زا انتخابات ۲۰۱۶ ریاست‌جمهوری آمریکا را نتیجه بحران سیاسی و اخلاقی عمیق در این کشور دانست.

تحلیلگر مشهور ایتالیایی که همواره حضورش در رسانه‌های ملی و یا یادداشت‌هایش در روزنامه‌های بزرگ سانسور می‌شود، نظر خود را درباره انتخابات آمریکا این چنین تشریح کرد: ترامپ گزینه "بد" در مقابل "بدتر" این رقابت است چرا که بیشتر توجه خود را به مشکلات مردم آمریکا معطوف کرده و تمایلی ندارد که به مشکلات تمام جهان رسیدگی کند و این یک ایده هوشمندانه است.

وی ضمن ابراز نظر درباره گزینه‌های دموکرات و جمهوری‌خواه این رقابت سیاسی ادامه داد: من به هیچ‌وجه از هیلاری کلینتون دموکرات حمایت نمی‌کنم و قطعاً هم بنا به دلایل بسیاری دونالد ترامپ جمهوری‌خواه را دوست ندارم. اما ترامپ به نظرم در میان گزینه‌های بد و بدتر موجود در این رقابت سیاسی گزینه "بد" خواهد بود.

جولیتو کیه‌زا، تحلیلگر مشهور ایتالیایی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات افزود: ترامپ معتقد است که روسیه دشمن آمریکا نیست و این هم یک ایده هوشمندانه دیگر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر هیلاری کلینتون پیروز این انتخاب شود به طور قطع مواضع سرسختانه علیه جهان اتخاذ خواهد کرد.

این تحلیلگر ایتالیایی که پیش از این عضو شورای اروپا نیز بوده است ضمن اذعان به این مسئله که به هر حال ترامپ در این مبارزه انتخاباتی پیروز نخواهد شد و کلینتون اولین زن رئیس‌جمهوری آمریکا خواهد بود، اظهار کرد: مسئله‌ای که به نظرم می‌رسد این است که کلینتون ایده‌های بسیار خطرناکی علیه جهان مطرح می‌کند؛ ایده‌هایی که بر اساس آن‌ها جهان باید تحت تسلط آمریکا باشد و این تهدید بسیار بزرگی است که مردم جهان هیچ راه گریزی از آن نخواهند داشت و جهان را جنگ فرا خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha