• پنجشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 95082014439
  • خبرنگار : 71424

از جوسازی انتقال بخش درمان تامین اجتماعی تا ایجاد کمربند سبز در مسیر پیاده روی زائران اربعین

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز پنجشنبه

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز پنجشنبه

ساماندهی صندوق‌های صدقات، رایزنی برای افزایش بانک‌های عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان، توصیه‌های شش روزه سازمان هواشناسی به دامداران، کشاورزان و باغداران، ایجاد کمربند سبز در مسیر پیاده روی زائران اربعین و فراخوان بیمه سلامت برای مراجعه بیماران خاص به سامانه بانک اطلاعاتی وزارت رفاه برای ثبت نام و اظهارات جدید وزیر بهداشت درباره انتقال بخش درمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت از جمله مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز پنجشنبه هستند.

به گزارش ایسنا، اداره اخبار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران، امروز بیش از 30 خبر متنوع را روی خروجی قرار داد که می‌توانید با کلیک روی هر کدام از آنها به متن کامل خبر دسترسی پیدا کنید:

وزیر بهداشت: ماجرای انتقال بخش درمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت جوسازی است

وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات بهداشتی و درمانی انجام شده در قالب طرح تحول نظام سلامت و ارائه آمار و ارقام در این زمینه، در عین حال مباحث مطرح در زمینه انتقال بخش درمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت را جوسازی و گمانه زنی دانست.

صندوق‌های صدقات ساماندهی می‌شوند

علی محمد ذوالفقاری، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد ضمن اعلام خبر افتتاح باشگاه امور خیران این نهاد در کشور اظهار کرد: راه اندازی این باشگاه با هدف رتبه بندی ، رصد ورود و خروج خیران و شناسایی نیکوکاران ویژه در کشور است.

توصیه‌های ۶ روزه سازمان هواشناسی برای دامداران، کشاورزان و باغداران

ادامه برداشت محصول انار در طارم، مراقبت لازم از بره‌ها و گوساله‌های تازه متولد شده، برداشت محصولات باقیمانده در باغات توسط باغداران، آبیاری مزارع زعفران تازه کشت شده، تسریع در برداشت ذرت، تسریع در هرس باغات انگور، از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی است که برای روزهای پنجشنبه ۲۰ آبان تا روز سه‌شنبه ۲۵ آبان صادر شده است.

رایزنی برای افزایش بانک‌های عامل صندوق بیمه کشاورزان/ بازنگری در آیین‌نامه صندوق

به گفته محمدرضا رستمی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر رایزنی برای افزایش بانکهای عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در حال انجام است. وی در ادامه گفت که بانک اصلی، بانک کشاورزی است و با پست بانک نیز همکاری داریم، اکنون در حال رایزنی هستیم تا چندبانک دیگر نیز به فهرست بانکهای عامل ما اضافه شوند؛ لازمه این امر آن است که یک هماهنگی میان سیستم نرم افزاری بانک و شعبات آن شکل بگیرد این در حالیست که از تنوع بانک ها استقبال می کنیم.

سردرگمی در فرودگاه مسکو پس از باور وعده شینگن

در تاریخ 19 اردیبهشت ماه امسال نماینده حقوقی چندین شاکی و مالباخته به کلانتری 104 عباس آباد مراجعه و با طرح شکایت از فردی به نام فرهاد . ع ، پرونده ای با موضوع کلاهبرداری تشکیل و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 7 تهرا ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.  رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که در پوشش اعطای ویزای جعلی شینگن اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از متقضایان کار در کشورهای اروپایی کرده و سبب سرگردانی آنان در فرودگاه مسکو شده بود، خبر داد.

ایجاد کمربند سبز در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین

معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از اجرایی شدن طرح کمربند سبز اربعین در استان ایلام و با مشارکت زائران حسینی خبر داد و گفت:  در این طرح که به‌مناسبت راهپیمایی عظیم اربعین اجرایی شده است، با مشارکت زائران کاشت نهال در استان ایلام انجام می‌شود و امید است با نظر مساعد مسئولان دولت عراق، این طرح در آن کشور نیز با هدف کاهش تاثیرات ریزگردها وآلاینده‌ها اجرایی شود.

پنج تیتر زیر، اخبار پربازدید امروز سرویس اجتماعی ایسنا است که می‌توانید با کلیک روی آنها، متن کامل خبر را مشاهده کنید:

تنها سه درصد از آب کشور صرف «شرب» می‌شود 

نقشه‌ای از میزان مناطق آلوده به مین در کشور وجود ندارد

ادعای پدری مبنی بر اخراج پسرش از دبیرستان به دلیل نپرداختن شهریه

آمادگی نیروهای امداد و نجات راضی‌کننده نیست

بیماران خاص به "سامانه ثبت نام بیماران خاص" مراجعه کنند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha