• شنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95082214959
  • خبرنگار : 71460

ساوت گیت: نمی دانم آینده‌ام در انگلیس چه می‌شود

ساوت گیت: نمی دانم آینده‌ام در انگلیس چه می‌شود

سرمربی موقت تیم ملی انگلیس، اظهار کرد: اطلاعی از آینده خود در تیم‌ ندارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس در انتخابی جام جهانی در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف اسکاتلند رفت و با سه گلی که دنیل استوریج، ادم لالانا و گری کیهیل به ثمر رساندند، سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرد.

این دومین حضور گرت ساوت‌گیت روی نیمکت انگلیس بود. او هر دو بازی را توانسته با برد به پایان برساند و در مدتی که روی نیمکت نشسته، اعتماد سران فوتبال انگلیس را نیز به خود جلب کرده است.

ساوت گیت بعد از پیروزی برابر اسکاتلند در نشست خبری خود، درباره ادامه حضور در تیم‌ ‌ملی انگلیس گفت‌: نمی دانم چه آینده‌ای در تیم‌ ‌ملی انگلیس دارم. در واقع من تصمیم گیرنده نیستم. از من خواسته شد برای چهار بازی هدایت انگلیس را بر عهده داشته باشم. کارم را انجام دادم. تلاش کردم تا در شرایطی حساس به بهترین شکل از عهده مربیگری تیم‌ ‌ملی انگلیس بربیایم. از کار کردن با این تیم لذت می برم  و فکر می‌کنم در صورتی که اتحادیه بخواهد، برای مربیگری در انگلیس به کارم ادامه بدهم.

تیم‌ ‌ملی انگلیس سه‌شنبه باید در دیداری دوستانه به مصاف اسپانیا برود. ساوت گیت پیش از این بازی گفت‌: بازی با اسپانیا آزمون خوبی برای ماست. می‌توانیم شرایط‌مان را  برابر تیم خوبی مثل اسپانیا محک بزنیم. همیشه از مسئولیت پذیری و فعالیت‌های مربیگری لذت می برم. البته این را به خوبی می دانم تا زمانی که تیم‌تان پیروز شود، می توانید لذت ببرید. یک باخت همه چیز را عوض خواهد کرد و دیگر هیچ کس نظر قبلی را درباره شما ندارد.

سرمربی موقت سه شیر در پایان گفت‌: بازی با اسکاتلند سخت و حساس بود. مهم بود که بازیکنانم فشار بازی را تحمل کنند و به برد برسند. به بهترین شکل ممکن واکنش نشان دادیم. نسبت به بازی‌های گذشته حتی بهتر هم بودیم و من پیشرفت خوبی در تیمم دیدم. با این حال هر تصمیمی  که اتحادیه بگیرد، به آن احترام خواهم گذاشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha