• یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۵ / ۲۱:۰۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95083020591
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

واکنش پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد به نامه مطهری

واکنش پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد به نامه مطهری

پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد به نامه علی مطهری به رییس‌جمهور پس از لغو سخنرانی‌اش در این خراسان رضوی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا در پیامی که پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد منتشر کرده، آمده است؛
  
با کمال تاسف امروز شخصی که در جایگاه هیات رییسه مجلس قانون گذاری این نظام قرار دارد از قدرتی که بواسطه برقراری مردمسالاری دینی در این کشور از مردم به امانت گرفته و جزء یکی از قدرت‌مداران این نظام است، استفاده کرده و رییس جمهور را تهدید می‌کند که اگر پیگیری برای کشف علل انحلال سخنرانی من در مشهد را نکنی، مجلس فلان و بیسان می‌کند! 
او با تکیه بر قدرت خود به هر که می‌خواهد تهمت و افترا می زند که "امیدوارم این نامه از آقای علم‌الهدی امام جمعه مشهد نباشد .... لطفا برای ما روشن فرمایید که حاکم در استان خراسان رضوی استاندار است یا دادستان و امام جمعه؟" و گویا می‌خواهد با این جملات اینطور القاء کند که آیت الله علم‌الهدی جلوی سخنرانی‌اش را گرفته است.
بدینوسیله اعلام می دارد آیت الله علم الهدی اصلا به چنین سخنرانی و مراسمی توجهی نداشته است و این حق را دارد که علیه شخص مفتری اقدام قضایی کند و در صورت عدم جبران تشویش اذهان عمومی توسط این شخص، اقدام خواهد شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۲:۲۵

لحن و متن نامه بسیار گویا است. نیاز به هیچ تفسیر و تعبیری ندارد. حتی خود به تنهائی یک بیانیه سیاسی است.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۲:۵۳

ديگه بد تر الان تو مشهد كي به كيه ...

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۰۱:۱۰

این برخورد با آقای مطهری که صلاحیتشون توسط شورای محترم نگهبان تایید شده و به پشتوانه رای مردم در مجلس حضور دارند و اتفاقا عضو هئیت رییسه مجلس نیز هستند و کاملا قانونی دعوت شدن برای سخنرانی ،بسی جای تعجب و تاسف است !! انتظار مردم رسیدگی فوری به این موضوع و موضعات مشابه می باشد.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۰۹:۵۶

سخنرانی شما هم لغو می شد از صد تا ناسزا بدتر بود. نبود؟ یه سوزن به خود و یه جوالدوز به دیگران.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۱۴:۲۹

مطهری هم که فرمودند امیدوارم نامه از ایشان یعنی امام جمعه نباشد پس دیگر کدام افترا ؟ خوب شما هم که تکذیب کردید یعنی گفتید نامه از شما نیست پس سخنان بعدی تان دیگر چیست آیا اگر دلایل انحلال سخنرانیش یعنی دلیل منع حرف زدنشان را قاطعانه پی گیری کنند سوء استفاده از قدرت است. وچرا پی گیری این قضیه را که دفاع از قانون است وشناسایی قانون و قانون شکنان است شما که هردخالتی را تکذیب کرده اید تهدید می دانید؟