• پنجشنبه / ۴ آذر ۱۳۹۵ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 95090402770
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

تولید شرکت ایران خودرو خراسان از مرز یک میلیون دستگاه گذشت

تولید شرکت ایران خودرو خراسان از مرز یک میلیون دستگاه گذشت

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ایران‌خودرو خراسان با تعهد به الزامات صنعت سبز و با اصل قرار دادن حفظ محیط زیست تاکنون موفق به تولید یک میلیون خودرو در استان شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی راضیه علیرضایی با اشاره به اینکه این شرکت بزرگترین بنگاه صنعتی اقتصادی شرق کشور است، افزود: این شرکت با ایجاد 4300 فرصت شغلی پایدار و تولید روزانه 600 دستگاه خودروی سواری و SUV تنها تولیدکننده خودروهای سوزوکی گراندویتارا، هایما(S7) و پژو 405 در ایران است و محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای خاورمیانه نیز صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: ایران‌خودرو خراسان دارای سیستم تصفیه‌خانه آب صنعتی و بازیافت روزانه 800 متر مکعب پساب صنعتی بوده و بالاترین نشان کیفیت در خودروهای تولیدی را کسب نموده است. همچنین استقرار سیستم مدیریت یکپارچه ایمنی، بهداشت شغلی، کیفیت و محیط زیست از IMQ ایتالیا، بازیافت روزانه 2 تن پسماند سالن رنگ و تولید کف‌پوش صنعتی از آن از دیگر خدمات ارزنده ایران خودرو خراسان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه این شرکت موفق به کسب عناوین واحد نمونه صنعتی استان در سال‌های 94 و 95 شده است، گفت: کسب عنوان کارآفرین برتر استان در سال 94، واحد نمونه صنعتی جشنواره امتنان در سال‌های 94 و 95 و تقدیرنامه سه ستاره جایزه تعالی منابع انسانی از انجمن مدیریت منابع انسانی ایران از دیگر افتخارات این شرکت است.

علیرضایی تاکید کرد: سال١٣٨٤ با راه‌اندازي خطوط توليد ايران خودرو خراسان و تجاري‌سازي محصولات اين شركت ٤٠٠ فرصت شغلي در ايران خودرو خراسان ايجاد شد كه با افزايش تدريجي توليد و گسترش سالن‌هاي توليدي اين عدد امسال به ٤٣٠٠ نفر افزون شده است که از اين تعداد، با توجه به افزايش تيراژ خودروهاي SUV در خطوط توليد ايران خودرو خراسان ٣٠٠ نفر در 8 ماهه اول سال ٩٥ در شركت مشغول به كار شده‌اند.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha