• دوشنبه / ۸ آذر ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95090804736
  • خبرنگار : 71263

برنامه پورشه برای فروش ۲۰ هزار خودروی برقی

برنامه پورشه برای فروش ۲۰ هزار خودروی برقی

پورشه انتظار دارد فروش سالانه Mission E که نخستین خودروی برقی این شرکت است را به حدود ۲۰ هزار دستگاه برسد.

به گزارش ایسنا، پورشه که دومین برند پولساز گروه فولکس واگن است، قصد دارد حداقل ۱۴۰۰ شغل برای طراحی، تولید و فروش مدل Mission E که رقیب "مدل اس" تسلا محسوب می شود، ایجاد کند.

اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه در مصاحبه با مجله آلمانی "اتوموبیل ووچه" اظهار کرد این شرکت دریافت سفارش برای حدود ۲۰ هزار دستگاه Mission E را پیش بینی کرده است.

رییس اتحادیه کارگری پورشه در ماه ژوییه درباره اهداف تولید Mission E حاضر به توضیح نشد اما اعلام کرد پورشه باید حداقل ۱۰ هزار دستگاه در سال از این مدل فروش داشته باشد تا سود کند.

بر اساس گزارش رویترز، خودروساز برقی آمریکایی تسلا موتورز در سال ۲۰۱۵ مجموعا ۵۰ هزار و ۵۸۰ دستگاه خودروی برقی فروخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.