• چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95091005763
  • خبرنگار : 71539

بازگشت دوباره آلودگی هوا به پایتخت

سرخط اخبار اجتماعی ایسنا در روز چهارشنبه

سرخط اخبار اجتماعی ایسنا در روز چهارشنبه

اخبار حوزه اجتماعی امروز، با توجه به تعطیلات رسمی که پشت سر گذاشته شد، روز آرامی را داشت و هوای آلوده تهران و آخرین خبرها از شناسایی هویت جانباختگان حادثه هفته گذشته سمنان و شهدای عملیات تروریستی عراق و هشدار درخصوص افزایش آمار ایدز بین زنان در صدر اخبار پربازدید قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، اداره اخبار اجتماعی ایسنا،‌ امروز  تا لحظه انتشار این گزارش، حدود 30 خبر را در حوزه‌های مختلف اجتماعی پوشش داده‌است. در این میان، برخی اخبار از جمله اسامی 46 تن از شهدای انفجار حله عراق، شناسایی هویت 37 تن از کشته شدگان حادثه سمنان، آخرین خبرها از انفجار شب گذشته شهریار، هشدار درخصوص افزایش آمار ایدز بین زنان و...  جزو پربازدیدترین اخباری بودند که از سوی مخاطبان کلیک خوردند.  در ادامه با کلیک روی هرکدام از تیترهای زیر، می‌توانید در جریان جزییات آن قرار بگیرید:

لزوم افزایش بودجه نقد شهرداری به 22 هزار میلیارد تومان در سال 96

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در خصوص میزان بودجه نقد و غیرنقد شهرداری تهران در بودجه 96 توضیحاتی را ارائه کرد.

خط 6 مترو، جنوب‌شرق را به شمال‌غرب پایتخت متصل می‌کند

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص خط 6 متروی پایتخت به طول 31 کیلومتر که جنوب‌شرق تهران را به شمال‌غرب این کلان شهر متصل می‌کند، گفت: این خط از دولت آباد در جنوب‌شرق تهران شروع می‌شود و پس از عبور از معابر مهمی مانند 17 شهریور، میدان شهداء، میدان امام حسین (ع)، میدان سپاه، میدان هفت تیر، میدان حضرت ولی عصر (عج)، کوی نصر، بلوار مرزداران، خیابان پیامبر و خیابان کوهسار، در نهایت به شهرک کن در شمال‌غرب این کلان شهر منتتهی می‌شود.

برخورد با عاملان حادثه قطار تبریز-مشهد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رسیدگی به ضایعه دردناک قطار تبریز-مشهد به حقوق مردم مربوط است و باید پیگیری شود و مطمئن باشید که این موضوع در اسرع وقت و در عدالت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

هشدار درخصوص افزایش آمار ایدز بین زنان / ارائه آموزش‌های پیشگیری از ایدز به کودکان کاروخیابان

مجید رضازاده، رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با ایسنا، هشدار داده است که در حال حاضر نگران افزایش میزان شیوع  و انتقال ویروس HIV مثبت از طریق روابط جنسی و به تبع آن افزایش آمار زنان مبتلا به ایدز در کشورهستیم.

پاسخ تامین اجتماعی به اظهارات وزارت بهداشتی‌ها درباره "حق بیمه درمان کارگران"

دکتر عباس کبریایی زاده، رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در همین زمینه و درباره ماجرای سهم نه بیست و هفتمی درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی به ایسنا گفت: صورت‌های مالی ما توسط سازمان حسابرسی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و سازمان تامین اجتماعی شفاف‌ترین صورت های مالی را منتشر می‌کند؛ بنابراین امکان اینکه ببینند نه بیست وهفتم کجا هزینه شده کار سختی نیست.

بسیج دانش‌آموزی، یاری‌گر آموزش‌وپرورش در اجرایی شدن سند تحول بنیادین است

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: بسیج دانش‌آموزی با توجه به دو سیاست توسعه کمی و کیفی بسیج و اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در برنامه 5 ساله ششم، یاری‌گر آموزش‌وپرورش خواهد بود.

ورود سامانه بارشی به کشور؛ از فردا

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از سمت مرزهای غربی کشور از روز چهارشنبه خبر داد و افزود: این سامانه در روزهای پنجشنبه و جمعه در نقاط سردسیر و کوهستانی سبب بارش برف خواهد شد.

احتمال تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا، فردا

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: چنانچه پیش‌بینی شود که شرایط آلودگی هوا برای هفته آینده ادامه داشته باشد، احتمال تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا برای پنجشنبه و یا جمعه وجود دارد.

هوای پایتخت برای همه گروه‌ها ناسالم شد

هوای امروز پایتخت با شاخص 153 ناسالم برای همه گروه‌ها شد.

سارقان منزل در یوسف‌آباد گم شدند

رییس کلانتری 125 یوسف آباد از دستگیری دو سارق منزل پیش از پیدا کردن راه فرار از خیابانهای یوسف‌آباد خبرداد.

پایان عملیات آتش‌نشانی در شهریار

حادثه انفجار  یک کارگاه تولیدی تینر در شهریار که در ساعت ۲۱:۰۳ شب گذشته به پلیس اطلاع داده شده است، بدون گزارشی از مورد فوتی و مجروح اطفاء شد. آتش نشانان، پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۲۲:۴۵ به عملیات خود خاتمه داده و محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

توپ آلودگی هوا در زمین زوج‌ و فرد

نسخه افزایش ساعات و محدوده طرح ترافیک و زوج‌ و فرد در حالی بارها از سوی کمیته کاهش آلودگی هوا در شرایط اضطرار برای پایتخت تجویز شده که تاکنون میزان تاثیرگذاری این طرح‌ها از سوی نهادی بررسی و یا دست‌کم نتایج آن اعلام نشده است.

تیترهایی که در ادامه مشاهده می‌کنید، پنج خبر پر بازدید امروز اداره اجتماعی بودند که با کلیک روی هر تیتر می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

اسامی 46 تن از شهدای انفجار حله عراق

جانباختگان حادثه قطار تعیین هویت شدند + اسامی

انفجار شهریار تلفات جانی نداشته است

پایان عملیات آتش‌نشانی در شهریار

انگشترهای تنگ، مردی را روانه بیمارستان کرد +‌عکس

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha