• جمعه / ۱۲ آذر ۱۳۹۵ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95091206389
  • خبرنگار : 71505

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در آدینه

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در آدینه

در میان اخبار اجتماعی که امروز منتشر شد، خبر مربوط به وضعیت جاده ها، با توجه به برگشت مسافران پس از تعطیلات مورد توجه مخاطبات سرویس اجتماعی ایسنا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، اخباری مانند مخالفت قوه‌قضاییه با حضور ناجا برای جمع‌آوری کودکان متکدی، آخرین آمار "ایدز" در کشور، باران هم هوای تهران را سالم نکرد، کاهش بارش‌ها از بعد از ظهر امروز، از عدم استقبال مراکز درمانی از بیمه درمان معلولان تا سرخوردگی پشت نوبتی‌های بهزیستی از جمله مهم‌ترین اخبار منتشر شده امروز اداره اجتماعی بودند.

در ادامه، برخی از مهم‌ترین خبرهای منتشر شده امروز آمده‌است که با کلیک روی هر خبر، می‌توانید به جزییات بیشتر اخبار دسترسی داشته باشید:

جمع‌آوری 3000 کودک متکدی/ مخالفت قوه‌قضاییه با حضور ناجا برای جمع‌آوری این کودکان

فرماندار تهران با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی شهر تهران و ظرفیت محدود بهزیستی در این شهرستان، از تلاش برای بهره بیشتر بهزیستی از اعتبارات اجتماعی شهرداری تهران در بودجه سال 96 خبر داد.

هراز و چالوس یک‌طرفه می‌شود

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یکطرفه شدن دو محور هراز و چالوس از ساعت 14 خبر داد.

از عدم استقبال مراکز درمانی از بیمه درمان معلولان تا سرخوردگی پشت نوبتی‌های بهزیستی

گزارش ایسنا به بهانه روز جهانی معلولان از دیگر اخبار اجتماعی است که به مسائل معلولان و گفت‌وگو با مسئولان امر اشاره دارد.

شاید در زندگی هیچ‌چیزی سخت‌تر از این نباشد که نتوانی خوب حرکت کنی، خوب صحبت کنی و دردت را بیان کنی تا آدم‌های دیگر متوجه شوند؛ آن وقت تنها از دور نگاهت می‌کنند، برایت دستی تکان می‌دهند، دلی می‌سوزانند و بعد عبور می‌کنند؛ این احساس زمانی آزار دهنده می شود که در کنار دردهایت، کمبود توجه افراد و نهادهای مسئول جامعه را نیز بخواهی به دوش بکشی...

واکنش پلیس راهور به تذکر عضو شورای شهر تهران

به دنبال تذکر نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران به پلیس راهو در مورد ضرورت برخورد با توقف خودروها در مبادی محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک و کند شدن ترافیک، جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توضیحاتی را در این‌باره ارائه کرد.

آخرین آمار "ایدز" در کشور/افزایش بیماری در جوانان

عضو کمیته کشوری ایدز، آخرین آمار ابتلا به ایدز در کشور را تا پایان خردادماه ۹۵ اعلام کرد و نسبت به افزایش آمار بیماری در جوانان هشدار داد.

فرونشست زمین در خیابان ولیعصر/ ترافیک نیمه‌سنگین در محدوده

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از نشست آسفالت بخشی در خیابان ولیعصر (عج) در محدوده سه‌راه پسیان خبر داد.

دلایل فروش "شهروند و شهر آفتاب" به بانک شهر از زبان یک عضو شورای شهر

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: حدود 6200 میلیارد تومان به بانک شهر بدهکار هستیم و برای آنکه میزان بدهی‌مان به بانک افزایش نیابد مجبوریم که منابع مالی را به گونه‌ای تنظیم کنیم و حتی در برخی موارد املاک بزرگ مقیاس همچون فروشگاه شهروند و شهر آفتاب را به خاطر اینکه به تعهدات مالی خود عمل کنیم به فروش برسانیم.

در تهران موردی از ابتلای انسان به آنفلوآنزای پرندگان نداشته‌ایم

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه نه تنها در سطح شهرستان تهران بلکه در کل کشور موردی از ابتلا به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مشاهده نشده است، افزود: تدابیر لازم برای پیشگیری از این بیماری در سطح شهرستان تهران اتخاذ شده است.

پلاک‌های معابر پایتخت کدگذاری می‌شوند

رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران از ارائه لایحه کدگذاری معابر شهر تهران خبرداد.

پنج تیتر زیر، جزو اخبار پربازدید امروز بودند که با کلیک روی هرکدام، می‌توانید در جریان جزییات آنها قرار بگیرید:

واکنش پلیس راهور به تذکر عضو شورای شهر تهران

پیشنهاد افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 96

جمع‌آوری 3000 کودک متکدی/ مخالفت قوه‌قضاییه با حضور ناجا برای جمع‌آوری این کودکان

منشاء آلودگی هوای تهران چیست؟

هشدار آنفلوآنزای مرغی/ شکار پرندگان وحشی تا اطلاع ثانوی ممنوع

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha