• چهارشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 95092415384
  • منبع : نمایندگی سمنان

دو قطعه دیگر از پازل"حرم تا حرم" در استان سمنان کامل می‌شود

دو قطعه دیگر از پازل"حرم تا حرم" در استان سمنان کامل می‌شود

ایسنا/سمنان مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از تلاش‌های این اداره کل برای آغاز عملیات اجرایی بخش‌های دیگری از آزادراه مهم"حرم تاحرم" خبر داد و گفت: بعد از راه‌اندازی قطعه اول این آزادراه بین‌المللی در حدفاصل قم-گرمسار در تلاش هستیم که عملیات اجرایی احداث دو قطعه دیگر این محور مواصلاتی پرتردد را آغاز کنیم.

سیدعبدالمجید نژاد صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اذعان به اینکه بخش وسیعی از آزادراه "حرم تاحرم"در استان پهناور سمنان واقع شده است، اظهار کرد: در حال حاضر در صدد زمینه‌سازی برای آغاز عملیات اجرایی در دو قطعه"گرمسار-سمنان" و "سمنان-شاهرود" هستیم.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این دو محور بخش اعظم این آزادراه بزرگ که در حوزه استحفاظی راه‌های استان شده، تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با بیان اینکه قطعه اول این آزادراه بخشی از فاصله بین دو حرم را کاهش داد خاطرنشان کرد: با ادامه کار راه‌سازی در این آزادراه، فاصله بین این دو حرم نورانی کمتر نیز خواهد شد.

وی از نهایی شدن تقریبی قطعه"گرمسار-سمنان" خبر داد و اظهار کرد: بخش مهمی از مقدمه‌سازی‌ها برای آغاز کار راه‌سازی در این محور نهایی و نقشه‌برداری‌ها، جذب سرمایه‌گذار و...انجام شده و در حال پیگیری آخرین مراحل قانونی برای استارت عملیاتی اجرایی هستیم.

نژادصفوی با بیان اینکه مقدمات پروژه سمنان- شاهرود نیز از قبل شروع شده تصریح کرد: حتی تفاهمنامه عملیات اجرایی این پروژه با پیمانکار و سرمایه‌گذار طرح نهایی شد اما به دلایلی این کار با وقفه روبرو شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در ارتباط با سرمایه‌گذار قبلی این قطعه به‌وجود آمد گفت: با تعامل و همکاری که بین استان و مدیریت بزرگ‌راه‌ها شکل گرفته خوشبختانه کار جذب سرمایه‌گذار جدید برای این پروژه نیز در حال طی کردن روند اداری خود است و تقریبا به مرحله امضای تفاهم‌نامه رسیده است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان یادآوری کرد: در حال حاضر به‌طور پیوسته هم اداره کل راه و ترابری استان و هم دیگر دستگاه‌های ذیربط و از جمله استانداری سمنان پیگیر این دو پروژه عمرانی و راه‌سازی مهم هستیم و به‌نظر می‌رسد با رفع برخی مشکلات جزیی و تکمیل فرآیندهای اداری بزودی شرایط برای آغاز رسمی کار اجرایی این دو قطعه مهم مهیا شود.

وی با بیان اینکه وزارتخانه راه و شهرسازی و خصوصا معاونت راه نیز به‌طور جدی پیگیر این پروژه‌ها هستند، افزود: با تکمیل آزادراه حرم تا حرم ترددها در این مسیر و محور پرتردد که از مهمترین راه‌های کشور است با سهولت بیشتری انجام خواهد شد لذا هم مسئولان استانی و هم مسئولان ارشد کشوری و هم مردم علاقه‌مند به اجرایی شدن زودتر این پروژه‌ها هستند. ضمن اینکه ما نیز به‌طور روزانه پیگیر روند اداری این پروژه‌ها هستیم چرا که همه ما خود را خادم امام رئوف و زوار بزرگوار امام رضا(ع) می‌دانیم که بسیاری از آنها برای زیارت بارگاه امام هشتم از محورهای استان ما می‌گذرند و این افتخار را داریم که به عنوان استان بین‌الحرمین در خدمت دوستداران اهل‌بیت(س) باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha