• سه‌شنبه / ۷ دی ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 95100704128
  • منبع : دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

کانون‌های فرهنگی اجازه فعالیت در زمینه‌های سیاسی را ندارند

کانون‌های فرهنگی اجازه فعالیت در زمینه‌های سیاسی را ندارند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همانطور که از عنوان کانونها مشخص است حوزه فعالیت آنها حول محور فرهنگی است، بنابراین هیچ یک از کانونهای فرهنگی اجازه فعالیت در زمینه‌های سیاسی را ندارند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر طه هاشمی دراختتامیه هم اندیشی دبیران کانون های دانشجویی عرصه هنری و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی تیم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1392 راه اندازی و حمایت از کانونهای فرهنگی دانشجویی بوده است، گفت: متأسفانه در گذشته برنامه های فرهنگی در دانشگاه آزاد عمدتا مناسبت محور بود اما خوشبختانه در چهار سال اخیر تمامی ابعاد فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه باید نبض فرهنگی دانشگاه ها در کانونهای فرهنگی بزند، افزود: اصلی ترین هدف پیامبران رشد و تلالو ارزش‌های انسانی بوده است، معتقدم برنامه های فرهنگی مناسب و البته در چارچوب آیین نامه ها و مقررات می تواند در رشد ارزش های انسانی کمک شایانی کند.

دکتر هاشمی با اشاره به اینکه هنر هم بخشی از حوزه فرهنگی است، افزود: جای تعجب دارد که برخی از آنهایی که خود را معتقد به پروردگار می دانند با برنامه های هنری مخالفت می کنند. هنر از ذات باری تعالی نشأت می گیرد، اینگونه افراد در اصل دارن جنبه هنری خداوند را زیر سوال می برند. باید براساس نیازهای جامعه و جوانان اقدام به طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی فاخر و در خور آنها کرد.

وی با اشاره به اجلاس 71 دانشگاه آزاد اسلامی و نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی که در حاشیه این اجلاس برگزار می شود، گفت: معتقدم این نمایشگاه متعلق به کانونهای فرهنگی دانشجویی است و انتظار دارم کانونهای فرهنگی حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این مراسم، نمایندگان کمیسیون ها در نشستی صمیمانه با دکتر طه هاشمی، گزارشی از فعالیت های کانون ها ارائه کرده و پیشنهادات خود را برای رفع دغدغه های موجود مطرح کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha