• چهارشنبه / ۸ دی ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 95100805218
  • خبرنگار : 71021

نمایش چهره متفاوت ایران در اتریش

نمایش چهره متفاوت ایران در اتریش

برای اتریشی‌ها ایران گره خورده با مذاکرات هسته‌ای و داستان‌های سیاسی است، چرا که بارها شاهد آمد و شد مقاماتی از کشورمان برای مذاکره با سران اروپا و آمریکا بوده اند، اما این بار قرار است ایران چهره ی دیگری از خود را به مردم اتریش نشان دهد.

نمایشگاه گردشگری اتریش از ۲۳ تا ۲۶ دی ماه در حالی قرار است در وین، پایتخت این کشور برگزار شود که ایران نیز یکی از شرکت‌کنندگان آن خواهد بود. به همین منظور دست‌اندرکاران برپایی غرفه ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری MESSE WIEN FERIEN ۲۰۱۷، در نشستی به تشریح و بررسی برنامه‌های کشورمان در این دوره از نمایشگاه پرداختند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، ایران برای دومین‌بار است که به همراه شرکت‌های تورگردان و صنایع‌دستی در این نمایشگاه حاضر می‌شود. امسال در «مسه» بیش از ۸۰۰ شرکت‌کننده از ۷۰ کشور جهان حضور خواهند داشت.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری MESSE WIEN FERIEN یک رویداد بین‌المللی در حوزه تعطیلات، سفر و تفریح است که زمینه آشنایی عموم مردم اتریش و حتی گردشگران برخی از کشورهای همسایه‌اش را با جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های موجود در هر کشور فراهم می کند.

«مسه» در هر دوره میزبان بیش از ۱۰۰هزار بازدیدکننده و هزاران نفر از کارشناسان صنعت گردشگری است که در یک رویارویی مستقیم به بازدیدکنندگان در انتخاب راه مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات کمک میکند.

شناخت و بررسی کمپین‌های بازاریابی و توسعه بازارهای جدید گردشگری، جمع‌آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری، آشنایی شرکت‌های فعال در این حوزه با یکدیگر، ارائه مشاوره به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان در رابطه با سفر و همچنین برگزاری سخنرانی‌های مفید و مرتبط با موضوع گردشگری از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

عبادرضا اسلامی، مدیر گردشگری و صنایع‌دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای دومین سال اجرای غرفه ایران در این نمایشگاه را به عهده دارد، با اشاره به مساحت غرفه ایران در مسه وین که ۱۱۲ مترمربع تعیین شده است، گفت: قرار است در این غرفه چایخانه سنتی دایر و بازدیدکنندگان و میهمانان با سوغات و خوراکی‌های ایرانی پذیرایی شوند.

به گفته او، برپایی نمایشگاه و کارگاه سفالگری با عنوان «صلح و سفال» از دیگر برنامه‌های غرفه ایران در این نمایشگاه است که درآمد حاصل از فروش محصولات صنایع دستی توسط عرضه کننده آن که بخش خصوصی است، به موسسه خیریه محک اهدا خواهد شد.

مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، ادامه داد: به منظور آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با جاذبه‌های ایران، بازی کامپیوتری ایرانشناسی، اجرا خواهد شد که جایزه برندگان آن، سفر به ایران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha