• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۵ / ۱۷:۴۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 95101509910
  • منبع : نمایندگی البرز

جشنواره‌ی فیلم عمار در البرز برگزار می‌شود

جشنواره‌ی فیلم عمار در البرز برگزار می‌شود

دبیر جشنواره فیلم «عمار» البرز از برگزاری این جشنواره از 15 الی 17 این ماه خبر داد.

«مجید امیری» در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: جشنواره عمار در تهران از نهم دی‌ماه آغاز و تا نوزدهم این ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به مدت زمان برگزاری این جشنواره در البرز ادامه داد: این جشنواره در سال‌های گذشته هم‌زمان با تهران آغاز می‌شد، اما امسال به‌علت کمبود ظرفیت‌ها فقط به مدت سه روز( 15 تا 17 دی‌ماه) برگزار می‌شود.

وی در مورد حمایت‌های‌ دولت و مسئولان از این دوره جشنواره‌ گفت: تا کنون هیچ حمایتی از سوی مسئولان و دولت از جشنواره انجام نشده و همه‌کارها به صورت مردمی در حال انجام است.

این مسئول تاکیدکرد: همه مراحل این جشنواره از تولید تا اکران‌ها فیلم‌ها توسط مردم انجام می‌شود وهمین دلیل موفقیت جشنواره است.

امیری با اشاره به جهانی بودن جشنواره عمار گفت: این جشنواره به جز ایران در  کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود و به نوعی افق انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

دبیرجشنواره فیلم مردمی عمار البرز در ادامه به توزیع فیلم‌های جشنواره اشاره کردو افزود: بسته‌های فیلم‌ها در دبیرخانه جشنواره توزیع می‌شود و البرزی‌ها می‌توانند با ثبت نام در سایت و مراجعه به دبیرخانه جشنواره این بسته‌ها را دریافت کنند.

وی توضیح داد: در شهرستان‌ها نیز علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت شماره نماینده جشنواره در شهرستان را دریافت و از طریق آن برای تهیه بسته فیلم‌ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: این بسته‌ها شامل فیلم‌هایی است‌ که هیأت انتخاب جشنواره برای اکران مردمی انتخاب کردند و شامل همه فیلم‌های جشنواره نمی‌شود.

این مسئول در پایان تعداد آثار قابل اکران در جشنواره فیلم عمار سال جاری در البرز را 10 اثر برشمرد و گفت: در این جشنواره ضمن دعوت از خانواده شهدای مدافع حرم، بخش خاطره گویی طنز یادگاران دوران دفاع مقدس و مولودی‌خوانی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha