• دوشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 95102012660
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان:

هاشمی رفسنجانی منشأ خدمات بسیاری برای کشور بود

هاشمی رفسنجانی منشأ خدمات بسیاری برای کشور بود

ایسنا/اصفهان دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دین باوری بود. ایشان به مجموعه‌ای از تفکر اسلامی، حکومتی و انقلابی با تمام وجود ایمان داشت و در دوران انقلاب از انواع گروهک‌هایی که در تفکراتشان انحراف داشتند تبری می‌جست.

رسول حامدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی یکی از شخصیت‌های محوری و از ارکان انقلاب اسلامی به شمار می‌آمد که همیشه در کنار مقام معظم رهبری منشأ خدمات بسیاری برای کشور بود. 

وی افزود: ایشان در قبل از انقلاب تأثیرگذاری زیادی در مبارزات با رژیم شاهنشاهی داشتند و هیچ وقت امام راحل را تنها نگذاشتند و بعد از انقلاب هم در هر مقطعی که انقلاب احساس نیاز می‌کرد حضور جدی و تأثیرگذار در صحنه داشتند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان گفت: ایشان برای حضرت امام(ره) و انقلاب چیزی کم نگذاشتند و امیدواریم روح ایشان با بزرگان تاریخ اسلام محشور شود. 

حامدیان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دین باوری بود. ایشان به مجموعه‌ای از تفکر اسلامی، حکومتی و انقلابی با تمام وجود ایمان داشت و در دوران انقلاب از انواع گروهک‌هایی که در تفکراتشان انحراف داشتند تبری می‌جست. 

وی ادامه داد: رفسنجانی همیشه طرفدار تفکر اصیل انقلاب و ولایتمداری ایشان زبانزد خاص و عام بود به‌طوری که ایشان همدوش مقام معظم رهبری قبل از انقلاب با رژیم شاه مبارزه کرده بودند. بارها هاشمی رفسنجانی گفته بود که قبل از اینکه آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری برسند من با ایشان سابقه دیرینه رفاقت داشتم و بعد از رهبری ایشان هم همیشه تابع نظر مقام معظم رهبری بودم و در مسائل مختلف نظر کارشناسی خود را اعلام می‌کردم، اما اگر متوجه می‌شدم که نظر رهبری چیز دیگری است، من در نهایت تسلیم نظر ایشان بودم. 

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: اعتقاد دارم همین موضوع درس بزرگی برای همه ما است که حتی اگر نظر کارشناسی داریم و نظر رهبری چیز دیگری بود باید از ایشان تبعیت کنیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha