• دوشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 95102012780
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان:

آیت‌الله هاشمی چهره مورد قبول همه جناح‌ها بود

آیت‌الله هاشمی چهره مورد قبول همه جناح‌ها بود

ایسنا/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی مظهر مقاومت در برابر استبداد، دیکتاتوری و طاغوت بود، ایشان را از از چهره‌های تاثیرگذار در پیروزی انقلاب برشمرد.

آیت‌الله امان‌الله نریمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار خصوصا در مبارزات قبل از انقلاب نام برد و اظهار کرد: ایشان یکی از نزدیک‌ترین شخصیت‌ها به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری بود.

آیت‌الله نریمانی تاکید کرد: آیت الله رفسنجانی مظهر مقاومت بود و سینه‌ای مالامال از محبت به اسلام و ایران و مردم داشت و  در طول سال‌های زندگی خود برای اعتلای کلام حق از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یک چهره مورد قبول بین همه جناح‌های سیاسی یاد و تصریح کرد: ایشان حقیقتا در شکل‌گیری و تداوم وحدت در نظام نقش کم‌نظیری و مثمرثمری داشت.

آیت‌الله نریمانی افزود: آیت الله رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری خود از افراد معتدل در مقام وزارت استفاده می‌کرد و هرگز طرفداری از یک جناح را نداشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهید رجایی در مورد ایشان نقل می‌کرد که شاهد بوده در زمان طاغوت و زمانی که مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی به شدت سخت شده بود، یک شب تا صبح در تبریز زیر شکنجه طاغوتیان بود و با وجود اینکه اسامی همه مبارزین را داشت، زبان باز نکرد و از هیچ کس نامی نبرد.

 آیت‌الله نریمانی در ادامه اشاره‌ای هم به متن پیام تسلیت مقام معظم رهبری  داشت و افزود: بیانات رهبری در مورد شخصیت آیت الله هاشمی نشان از نقش و تاثیرگذاری ایشان در نظام داشت.

وی افزود: آیت الله هاشمی، بعد از مقام معظم رهبری از تمامی ابعاد در بین مسئولین شاخص بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha