• پنجشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95102314739
  • خبرنگار : 30054

مدیرعامل بانک صادرات به پرسش‌های هموطنان پاسخ داد

بانک صادرات

​مدیرعامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سیاوش زراعتی روز پنجشنبه با حضور در  مرکز صدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش‌های هموطنان گرامی بود.
بانک صادرات اعلام کرد: مدیرعامل این بانک از بدو انتصاب ضمن تاکید بر عملیاتی‌شدن  شعار محوری مشتری‌مداری، ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم‌کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه‌های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 
این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه‌اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی پرسش‌های مردم هستند و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می‌باشند. همچنین مشتریان می‌توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.