• شنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95110200644
  • خبرنگار : 71368

وزیر نیرو با حضور در محل حادثه پلاسکو اعلام کرد

تامین «برق» و افزایش فشار «آب» منطقه پلاسکو

تامین «برق» و افزایش فشار «آب» منطقه پلاسکو

وزیر نیرو ضمن اعلام استقرار تعداد قابل توجهی از ژنراتورهای سیار به منظور برق‌رسانی و تامین روشنایی منطقه پلاسکو گفت: همچنین فشار آب منطقه در راستای انجام عملیات اطفای حریق افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، حمید چیت‌چیان که به منظور ارزیابی وضعیت و انجام اقدامات لازم در محل حادثه حریق و ریزش ساختمان پلاسکو حضور یافت درخصوص اقدامات وزارتخانه متبوعش در این حادثه اظهار کرد: حدود 15 دقیقه بعد از شروع حادثه همکاران ما از شرکت توزیع برق تهران در محل حضور یافتند. ابتدا 5 پست اطراف بی‌برق شدند چراکه این احتمال وجود داشت با آتش گرفتن شبکه برق، حادثه گسترش یابد.

وی افزود: با مانورهایی که برگزار شد، تمام برق مورد نیاز ساکنان اطراف ساختمان تامین شد. همچنین علاوه بر آن برای انجام برخی عملیات‌ها مانند برشکاری و همچنین تامین روشنایی کافی در محل نیاز به برق سیار داشتیم که همه این اقدامات انجام شد.

چیت‌چیان افزود: در حال حاضر با استقرار تعداد قابل توجهی از ژنراتورها به صورت سیار، برق‌رسانی به منطقه انجام می‌شود و تمام بخش‌های اطراف پلاسکو در حال حاضر برق دارند.

وی ادامه داد: 200 نفر از همکاران ما از آبفای تهران در منطقه حضور دارند تا بتوانند به محل‌هایی که احتمال وجود افراد در آن هست، دسترسی پیدا کنند، ولی این عملیات به دلیل گستردگی آوار متوقف شده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه فشار آب منطقه را به دلیل اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفای حریق را با سرعت بیشتری انجام دادند، افزایش داده‌ایم، گفت: شش منطقه جدید برای آب‌پاشی جدید فراهم کرده‌ایم. همچنین ماشین‌آلات سنگین در اختیار مدیران منطقه قرار داده‌ایم.

چیت‌چیان اظهار کرد: 28 نفر از همکاران آبفا مستقیما در کار برشکاری تیرآهن حضور دارند.

وزیر نیرو گفت: فاجعه بسیار دردناک بود و تمام شرکت‌های ذی‌ربط وزارت نیرو برای آبرسانی به منطقه و تامین برق منطقه حضور دارند.

چیت‌چیان در پایان گفت: برق منطقه قطع نخواهد شد و همچنین آب و برق عملیات آواربرداری نیز تاکنون تامین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha