• چهارشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 95110604082
  • خبرنگار : 71563

کوهستان خسروی: گروه سختی داریم/ بازیکنان باید هماهنگ شوند

کوهستان خسروی: گروه سختی داریم/ بازیکنان باید هماهنگ شوند

ملی‌پوش فوتبال بانوان مدعی است پتانسیل‌های خوبی در فوتبال بانوان وجود دارد که در صورت رسیدگی و برگزاری مداوم اردوها نتایج خوبی را در رقابت‌ها کسب خواهند کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، اردوهای انتخابی تیم‌ ‌ملی فوتبال بزرگسالان از یکم تا پنجم بهمن‌ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد و ملی‌پوشان خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند. پاتریشیا گنزالس، مدرس فیفا نیز در کنار تیم‌ ‌ملی حضور دارد.

کوهستان خسروی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط اردوهای تیم‌ ‌ملی، بیان‌ کرد: بعد از یک سال و نیم مجددا اردوهای تیم‌ ‌ملی آغاز شده است، بازیکنان جدیدی به تیم‌ ‌ملی دعوت شده‌اند که در لیگ بسیار خوب بازی می‌کنند حتی از رده‌های سنی 16 و 19 سال نیز در اردو حضور دارند.

او در ادامه افزود: خوشبختانه شرایط اردو نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر است. هم‌چنین از لحاظ امکانات، اسکان و رسیدگی‌ها شرایط بسیار بهتر شده است.

تیم‌ ‌ملی فوتبال بانوان در دور مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با تیم‌های ویتنام، میانمار، سوریه و سنگاپور هم‌گروه است که خسروی درباره حریفان گفت‌: حریفان، تیم‌های مدعی قهرمانی هستند و در گروه سختی قرار داریم، چرا که ما دو سال از میادین دور بوده‌ایم و تیم‌ ‌ملی نداشته‌ایم. درست است که بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند، اما شرایط تیم‌ ‌ملی فرق می‌کند و بازیکنان باید با یکدیگر هماهنگ شوند.

خسروی درباره نیاز به دیدارهای تدارکاتی، اظهار کرد: بازی‌های تدارکاتی بسیار برای تیم‌ ‌ملی تاثیرگذار است، چرا که بازیکنان در یک رقابت می‌توانند پتانسیل‌ و توانایی خود را نشان دهند. بازی تدارکاتی با تیم اوکراین که اسفندماه برگزار می‌شود می‌تواند به مربی در شناسایی بچه‌ها کمک کند، چرا که بازیکنان در بازی می‌توانند خود را نشان دهند. متاسفانه فاصله دیدار تدارکاتی تیم‌ ‌ملی با زمان حضور در رقابت‌های آسیایی بسیار محدود است و این کار را برای مربی سخت می‌کند.

کوهستان خسروی در ادامه بیان‌ کرد: تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان که قهرمان آسیا شد، اردوهای مداوم برگزار شد و بازیکنان شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کرده بودند، البته ما بسیار امیدوار هستیم چرا که بچه‌ها در لیگ بازی می‌کنند و از لحاظ بدنی آمادگی خوبی را دارند، ولی مهم هماهنگی بین بازیکنان است که باید انجام شود.

کوهستان خسروی

او درباره حضور پاتریشیا گنزالس در کنار اردوهای تیم‌ ‌ملی، بیان‌ کرد: حضور پاتریشیا برای تیم دلگرمی است. نخستین‌بار است که او در اردوی تیم بزرگسالان حضور دارد و از لحاظ فنی بسیار سطح بالایی را دارد. او در کنار تیم حضور دارد و در آنالیز تیم به مربیان کمک می‌کند، چرا که تجربه‌های بسیار بزرگی را دارد.

خسروی در لیگ برتر برای شهرداری بم بازی می‌کند که درباره وضعیت تیم خود، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی را در جدول داریم و به همراه آینده‌سازان و شهرداری سیرجان از مدعیان قهرمانی هستیم، اما ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و ان‌شاء‌الله که به نتیجه‌ لازم دست پیدا کنیم.

خسروی درباره فیکس شدن خود در تیم‌ ‌ملی، بیان‌ کرد: من به همراه زهرا قنبری 12 سال است که به صورت حرفه‌یی در تیم‌ ‌ملی حضور داریم. ان‌شاء‌الله هر کسی که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم‌ ‌ملی را دارد راهی رقابت‌های آسیایی شود.

زهرا قنبری به همراه کوهستان خسروی

او در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم‌ ‌ملی بیان‌ کرد: برای تیم‌ ‌ملی آرزوی موفقیت دارم. حالا هر کسی که می‌خواهد در تیم حضور داشته باشد. قلبا دوست دارم تیم‌ ‌ملی فوتبال بانوان ادامه‌دار باشد و هیچ گاه تیم‌ ‌ملی بانوان متوقف نشود و رسیدگی‌ها ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha