• چهارشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95110604427
  • خبرنگار : 71368

نصب تندیس قهرمانان پلاسکو

نصب تندیس قهرمانان پلاسکو

رییس ستاد تشییع پیکر آتش‌نشانان قهرمان از نصب المان قهرمانان پلاسکو خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در حاشیه آواربرداری از ساختمان پلاسکو و کشف تعدادی از پیکرهای مطهر آتش‌نشانان پلاسکو گفت: به واسطه قدردانی از آتش‌نشانان به خصوص آتش‌نشانانی که در حادثه آوار پلاسکو به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، شهردار تهران دستور داد که المانی در محل و فضای پلاسکو نصب شود.

رییس ستاد تشییع پیکر آتش‌نشانان قهرمان با بیان اینکه به زودی طی فراخوانی از طراحان برجسته کشور خواهیم خواست که طرح‌های خود را برای این المان به شهرداری ارسال کنند، گفت: امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن بتوانیم تندیسی درخور این آتش‌نشانان فداکار نصب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۱-۰۶ ۱۹:۱۳

ساختن تندیس و تقدس سازی فیزیکی و مادی چه فایده ای دارد تو رو خدا اینهمه افراط در تندیس سازیهای افراد نکنید،خواهشا" حرمتها را حفظ کنید.

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۰۶ ۱۹:۳۸

امیدواریم آقای روحانی کار بکند تا ابد در تاریخ نامش به نیکی برده شود و زمین پلاسکو به خون ـاتش نشانان که قهرمانان همیشه واقعی هستند رنگین شده است آنجا را فضای سبز و و آرامگاه شهدای آتش نشانان بکند زیرا این قهرمانان به خاطر جان و مال هموطنان به جنگ اتش رفتن و جانشان را فدای این ملت کردند روحشان شاد

avatar

به نظر من کار بسیار خوبیه ، بنیاد مستضعفان به دلیل کوتاهی و بی توجهی به اخطاریه های آتشنشانی باعث از بین رفتن شانزده آتشنشان قهرمان بیگناه و و بیکار شدن سه هزار نفر در این مصیبت بزرگ شد ، در تمام این چند روز بنیاد مستضعفان فقط و فقط تماشاچی بوده و حالا که آواربرداری با تمام مشقات و تلخی ها و هزینه هاش تمام شده زمان صاف و تمیز و حاضر و آماده و مفت تحویل میگیره و دوباره شروع میکنه به ساخت و ساز و بهر برداری اقتصادی ، پلاسکو به هر دلیلی که از دست رفت نباید اجازه ساخت و ساز تجاری درش داده بشه تا دیگران عبرت بگیرند و با جان و مال دیگران بازی نکنند ، پیشنهاد بنده اینه که در زمین پلاسکو ، یک ایستگاه آتشنشانی مجهز و پیشرفته احداث بشه و در این ایستگاه هم تندیس یادبود شانزده آتشنشان شهید این حادثه هولناک نصب بشه ، اما بهره برداری تجاری مجدد هرگز ! حالا ببینیم آتش نشانی و شهرداری عرضه داره حقشو از بنیاد مستضعفان پس بگیره یا نه ؟ ایسنا ، نظر منو حتما حتما ثبت کنید .