• یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95111006584
  • خبرنگار : 71290

نماینده اردبیل در نطق میان دستور؛

ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع ایرانی نابخردی زمامداران جدید کاخ سفید را نشان می‌دهد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اقدام آمریکا برای ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع ایرانی نابخردی زمامداران جدید کاخ سفید را نشان می‌دهد اما بدانند از این اقدام بهره‌ای نخواهند برد.

به گزارش ایسنا، رضا کریمی در نطق میان دستور امروز خود در جلسه علنی مجلس اظهار کرد: حادثه دلخراش پلاسکو دل همه را به درد آورد اما از دستگاه‌های مسئول و در بحث مدیریت بحران ضرورت دارد تا قبل از این که چنین اتفاقاتی رخ دهد و حتی پس از ان راهکارهای علمی و عملیاتی را مورد بازنگری قرار دهند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس همچنین با اشاره به ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع ایرانی گفت: ممنوعیت صدور ویزا برای ایرانیان نابخردی زمامداران جدید کاخ سفید را نشان می‌دهد، اما بدانند که از این اقدام بهره‌ای نخواهند جست. امیدواریم ترامپ تازه رییس جمهور شده در تصمیم‌گیری های آتی پخته عمل کرده و به دنبال متوجه کردن افکار عمومی باشد.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از نطق خود ابراز کرد: در این ایام یکسری مطالب و مواردی درباره مفاسد  و افراد نزدیک به مسئولین کشور مطرح می‌شود اما پیامی که از این بحث‌ها می‌توان گرفت این است که شفاف‌سازی انجام شود.

کریمی تصریح کرد: بنابراین درخواست می‌شود که ضمن بسترسازی برای پیش‌گیری از این گونه جرائم  که قابل بخشش هم نیست مراجع ذی صلاح در آستانه انتخابات اجازه فضاسازی و ملتهب شدن جامعه را ندهند.

وی درباره فعالیت‌هایی موسسات مالی و اعتباری نیز اظهار کرد: عدم پیش‌گیری خود زمینه ساز مشکلات است و با اعتمادی که مردم به موسساتی مانند فرشتگان، ثامن الحجج داشته و سرمایه خویش را سپرده گذاری کرده‌اند مشکلات بسیاری برایشان ایجاد شده است و ضرورت دارد که بازرسی به ویژه در زیرمجموعه‌های وزارت اقتصاد و بانک مرکزی اقدامات عاجل را به عمل آورند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس همچنین با اشاره به این که آموزش و پرورش زیر بنای توسعه کشور است، گفت: فرهنگیان موتور محرکه هستند و رویکرد به این قشر باید تغییر پیدا کند و در جهت اجرای عدالت اجتماعی  هماهنگی پرداخت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان با بیان این که کشاورزی در دنیا ویژگی رقابت پذیری خود را حفظ کرده است، اظهار کرد: در بسیاری  از کشورهای دنیا کشاورزان  و تولید کنندگان این حوزه مورد حمایت قرار دارند اما در ایران متاسفانه توجهی به این مساله وجود ندارد، رسیدگی به این مهم فوریت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha