• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95111107595
  • منبع : فدراسیون فوتبال

ساکت: قدم به قدم وسایل سخت افزاری و نرم افزاری تیم ملی را فراهم می‌کنیم

ساکت: قدم به قدم وسایل سخت افزاری و نرم افزاری تیم ملی را فراهم می‌کنیم

رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال از انجام مراحل مختلف طراحی اتوبوس اختصاصی تیم ملی خبر داد.

به گزارش  ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت در ابتدا در مورد فراخوان بزرگ ارائه پیشنهادات جهت طراحی اتوبوس اختصاصی تیم ملی گفت: کماکان سایت باز است و منتظر دریافت طرح است. اتوبوس ویژه تیم ملی توسط فدراسیون فوتبال ج.ا.ا، یک دستگاه اتوبوس اسکانیا سوئدی مدل درسا 40 نفره 13متری با امکانات چای ساز و قهوه ساز و صندلی‌های مجهز به مانیتور و دستگاه تهویه هوای ویژه در حال طی مراحل نهایی ساخت بوده و علاقه مندان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را تا 20 بهمن ارسال کنند و از همین جا از همه علاقه مندان دعوت می‌کنم تا در این طرح بزرگ و ملی شرکت کنند. در اصل قدم به قدم سعی می‌کنیم کلیه وسایل سخت افزاری و نرم افزاری را برای تیم ملی فراهم کنیم.

ساکت – رییس کمیته تیم‌های ملی درخصوص کارگاه آموزشی مدیران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان که با حضور روسای کمیته‌های مختلف فدراسیون مثل خزانه‌دار، فرهنگی و بازی‌های جوانمردانه، امور مالی، پزشکی، بین الملل، اداری و تشریفات، مدیر حراست و مسئولین کمپ تیم‌های ملی  برگزار شد، گفت: در این جلسه تبیین دستورالعملهای ISO 9001 که در حال تدوین هست و مراحل نهایی آن دنبال می‌شود و موارد مختلف دیگری که نیاز بود، به   سمع و نظر حاضران رسید و تبادل نظر صورت گرفت. 

وی هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقای استانداردهای عملکردی فیمابین بخشهای مختلف تیم‌های ملی با سایر واحدها و کمیته‌های فدراسیون فوتبال  اعلام کرد. 

کمیته فنی فوتبال فدراسیون هم روزپنجشنبه  7بهمن ماه جلسه‌ی بسیار مهمی را با حضور کلیه اعضا تشکیل داد و در این جلسه موضوعات و شاخص‌های مهمی در خصوص انتخاب کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و نونهالان مورد بحث قرار گرفت. همچنین در حوزه تیم‌های ملی بانوان زیر 16 و 14 سال بحث و بررسی و مسائل مهم آن مورد ارزیابی قرار گرفت.

ساکت در مورد طرح جامع کمپ تیم‌های ملی  گفت: در حال حاضر تهیه این طرح با حضور مشاوران برجسته در حال اقدام است و هدف از ایجادش این است که طرح جامع مرکز ملی فوتبال ایران که همان کمپ تیم‌های ملی است را بتوانیم داشته باشیم . همه نیازهای آتی فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی را در حوزه زیرساختی در این طرح جامع خواهیم دید تا بر اساس آن بودجه گذاری شده و مرحله به مرحله پس از تصویب امکان ساختش فراهم شود. در حال حاضر استخر، سونا و جکوزی کمپ تیمهای ملی در حال سرویس دهی به تیمهای مختلف است. گسترش رختکن برنامه‌ریزی و در حال انجام است تا بتوانیم امکانات آن را ارتقا و توسعه داده و رختکن‌ها را گسترش دهیم. سالن بدنسازی هم در حال توسعه بوده تا با بهترین کیفیت به تیمهای ملی ارائه سرویس کند.

مشاور رییس فدراسیون افزود: این روزها کمپ تیمهای ملی بسیار شلوغ است. تیم ملی فوتسال زیر 20 سال و بزرگسال، تیم ملی فوتبال بزرگسال بانوان، زیر 19 سال بانوان، تیمهای جوانان و نوجوانان آقایان جهت حفظ آمادگی و حضور در مسابقات جام جهانی در اردوهای آماده سازی هستند. حتی تیم ملی فوتسال اکراین هم در کمپ تیم‌های ملی حضور داشت. در تدارک هستیم تا تیم ملی  جوانان  اردویی را در آلمان داشته باشد. همچنین تیم ملی غنا برای انجام یک بازی دوستانه به تهران خواهد آمد. کماکان از همه هیات‌های فوتبال و باشگاه‌هایی که در برگزاری اردوها ما را یاری می‌کنند، سپاسگزار هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha