• شنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95112315996
  • خبرنگار : 71431

درخواست پلیس برای شناسایی یک جسد پس از ۱۱ سال

درخواست پلیس برای شناسایی یک جسد پس از ۱۱ سال

پلیس آگاهی پایتخت از شهروندان خواست که در شناسایی هویت مردی که بیش از ۱۱ سال پیش در تصادف با خودرویی در بزرگراه آزادگان جان خود را از دست داده بود، همکاری کنند.

به گزارش ایسنا، در تاریخ بیستم مرداد ماه ۸۴  خبرکشف جسدی در حاشیه اتوبان آزادگان – بعد از خروجی خلیج از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جسد متعلق به مردی حدودا ۴۰ ساله با شلوار مشکی، پیراهن نارنجی و کفش تیره است که برابر شواهد صحنه، در حین عبور از عرض اتوبان با یک دستگاه خودرو سواری تصادف کرده  و به علت شدت ضربه‌ وارد شده در همان محل فوت کرده و راننده  نیز از محل متواری شده است.

در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع تصادف منجر به فوت و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و همچنان با گذشت بیش از ۱۱ سال مفتوح است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در رابطه با همین پرونده اعلام کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در طول رسیدگی به پرونده جسد ناشناس سعی در شناسایی هویت متوفی از طریق بهره گیری از اطلاعات افراد فقدانی در سراسر کشور و همچنین دیگر اقدامات پلیسی را داشتند، اما با گذشت چند سال تاکنون هیچگونه پرونده فقدانی در خصوص فقدان مردی ۴۰ ساله با مشخصات متوفی در هیچکدام از مراکز انتظامی سطح کشور ثبت نشده است.

همچنین با توجه به شدت تصادف، امکان انتشار تصویر متوفی در جراید کثیرالانتشار و خبرگزاری‌ها وجود ندارد، پلیس از کلیه شهروندانی که احتمالا اطلاعاتی در خصوص حادثه تصادف در اتوبان آزادگان شنیده و در اختیار دارند خواسته تا هرگونه اطلاعات در این خصوص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۲۹ در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

آن‌دسته از شهروندانی که از فقدان احتمالی یکی از بستگان و آشنایان خود از مرداد ماه سال ۱۳۸۴ تاکنون با مشخصات ظاهری قد : ۱۷۵ سانتی متر، وزن : ۸۰ کیلوگرم و سن تقریبی ۴۰ سال اطلاعاتی در اختیار دارند نیز اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن یاد شده (۵۱۰۵۵۴۲۹ ) در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha