• سه‌شنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95112618674
  • خبرنگار : 30054

رونمایی از طرح پرنیان با مشارکت بانک ملت و بیمه ما

رونمایی از طرح پرنیان با مشارکت بانک ملت و بیمه ما

طرح پرنیان در فاز نخست، به عنوان اولین محصول مشترک بانک ملت و شرکت بیمه ما با هدف ارائه خدمات به مشتریان خانم و افزایش وفاداری آنان رونمایی شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملت، جامعه هدف این طرح که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت و شرکت بیمه ما رونمایی شد، تمامی بانوان اعم از شاغل و خانه‌دار است و شرط ورود به طرح افتتاح سپرده کوتاه‌مدت با نام پرنیان و دارابودن سپرده نزد این بانک حداقل به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.
‏ارائه پرنیان کارت مشابه اکسس کارت فعلی،  صدور بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری و بیمه‌نامه درمان تکمیلی با شرایط ویژه و ارائه کارت اعتباری تجدیدپذیر از مزیت‌های درنظر گرفته شده برای خانم‌ها در طرح پرنیان بانک ملت است.
هادی اخلاقی فیض مدیرعامل بانک ملت آثار در مراسم رونمایی از این محصول مشترک بانک ملت و شرکت بیمه ما، اظهار داشت: ارائه خدمت پرنیان فرصتی برای تعمیق بخشیدن به ارتباط جامعه زنان با بانک است.
وی با بیان این نکته که با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای بانک ملت، توقعات از این بانک‌ها نیز بالا است، اظهار امیدواری کرد که این بانک بتواند در پایان سال جاری عملکردی متناسب با ظرفیت‌های خود را به ثبت برساند.
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که ارتباط بانک و بیمه قدمتی طولانی در دنیا دارد، ادامه داد: هدف از این ارتباط، ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای بانک، شرکت بیمه و مشتریان است.
وی اجرای هرچه بهتر طرح پرنیان را منوط به ایجاد حس تعلق در کارکنان شعب بانک نسبت به محصولات شرکت بیمه ما، دانست و اظهار داشت: باید این حس در کارکنان ایجاد شود که محصولات بیمه‌ای، مکمل ارزشمندی برای خدمات بانکی است، بنابراین باید از تمامی ظرفیت‌های شرکت بیمه ما برای فروش محصولات مشترک بانکی بیمه‌ای استفاده شود.
محمد تقی صمدی، رئیس هیات‌مدیره شرکت بیمه ما هم در سخنانی هدف از تشکیل این شرکت را تکمیل زنجیره ارزش بانک ملت ذکر کرد و گفت: این شرکت با وجود گذشت تنها پنج سال از عمر فعالیت، وضعیت مناسب‌تری از نظر میزان پورتفوی حق بیمه، نسبت خسارت و سهم درصد از بازار بیمه کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد ولی هنوز با هدف نهایی فاصله دارد.
مجید صفدری، مدیرعامل شرکت بیمه ما هم گفت: در طرح پرنیان توجه ویژه‌ای به جامعه بانوان صورت گرفته است که در میان طرح‌های اجرا شده در کشور بی مانند است.
به گفته وی، توجیه کامل شعب، تبلیغات مناسب و اجرای صحیح طرح پرنیان، موفقیت این طرح را تضمین می‌کند.
وی حق بیمه مناسب را از ویژگی‌های طرح پرنیان خواند و افزود: استفاده از ظرفیت‌های بانک ملت و استقرار میزهای بیمه‌ای در شعب، میزان موفقیت این طرح را افزایش می‌دهد.
مدیرعامل بیمه ما با تاکید بر این نکته که شبکه فروش مناسب، بازاریابی و تبلیغات مدرن و کارکنان خدوم و خوش فکر، از جمله مزیت‌های بانک ملت است که اجرای موفق طرح پرنیان را نوید می‌دهد و با ارائه خدمات بانکی بیمه‌ای ویژه و در خور شان مشتریان، ضریب وفاداری مشتریان را نسبت به این بانک افزایش دهد.
مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح پرنیان می‌توانند با مرکز تماس ملت با شماره تلفن‌های ۱۵۵۶(برای تهران) و ۰۲۱۸۲۴۸۸(برای شهرستان‌ها) تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha