• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95120905926
  • منبع : نهادها و احزاب

تبریک احزاب و شخصیت‌های سیاسی به اصغر فرهادی

حزب اعتماد ملی با صدور پیامی موفقیت فیلم اصغر فرهادی در کسب جایزه اسکار را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:

حزب اعتماد ملی افتخار کسب جایزه بین المللی اسکار برای فیلم فروشنده ساخته بزرگمرد عرصه کارگردانی سینمای ایران جناب آقای اصغر فرهادی را به ایشان، خانواده سینمایی ایران و مردم عزیز کشورمان تبریک می گوید و کسب توفیقات بیشتر در عرصه های بین المللی را برای سینمای کشور آرزومند است.


 همچنین هوشمندی جناب آقای فرهادی در اعتراض به سیاست های نژاد پرستانه دونالد ترامپ و فرستادن یک کاوشگر و یک دانشمند ایرانی مشغول به فعالیت در ناسا به نمایندگی از خود برای شرکت در مراسم اهدای جوایز اسکار شایسته تقدیری جداگانه از این هنرمند محبوب کشورمان است. درود بر تمامی هنرمندان افتخار آفرین کشور سرافرازمان ایران

روابط عمومی حزب اعتماد ملی

تبریک عبدالله نوری به اصغر فرهادی

وزیر کشور دولت های سازندگی و اصلاحات موفقیت فیلم فروشنده در کسب جایزه اسکار را به اصغر فرهادی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام حجت الاسلام و المسلمین عبدالله نوری آمده است:

«جناب آقای اصغر فرهادی؛

کارگردان فرهیخته و ممتاز سینمای ایران

دریافت تندیس اسکار برای  فیلم "فروشنده" را به جنابعالی و تمامی کسانی که همراه شما در ثبت این افتخار ملی و جهانی بوده اند، تبریک می گویم.

این رخداد تاریخی و مهم تر از آن، گفتار و کردار خردمندانه ی شما و همکاران تان قبل و بعد از آن، به تمامیت خواهان جهاننشان داد که امروز زبان صلح و آشتی نزد اکثر انسان ها، فارغ از رنگ، نژاد، دین و مذهب، بر رفتار و گفتار ناشی از آپارتاید، غرور و کینه توزی رجحان دارد.

به باور من اگر فرصتی به منش و روش دوستانه داده شود، آدمیان به جهت سرشت پاک و طینت زیبای خود، گرد آن جمع می شوند و بر آن ارج می نهند.

بار دیگر به جنابعالی که نام سرزمین ایران و منش ظلم ستیز، صلح دوست و اخلاق پسندیده ی ایرانیان را به نیکی و بزرگی در دنیای پرآشوب این زمانه، زنده کردید، تبریک می گویم.

علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران نیز با انتشار مطلبی در توئیتر در این باره نوشت:

اختصاص جایزه بهترین فیلم خارجی در اسکار2017 به فروشنده از ایران را به آقایان فرهادی وحسینی، خانم علیدوستی و همه ایرانیان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha