• شنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95122113707
  • خبرنگار : 30054

در نوروز ۹۶ به‌طور سراسری اجرا می‌شود

طرح امداد جاده‌ای شرکت‌ مدیران‌خودرو

طرح امداد جاده‌ای شرکت‌ مدیران‌خودرو

بنابر اعلام شرکت‌ مدیران‌خودرو، طرح امداد نوروزی با هدف پشتیبانی ویژه از دارندگان هر یک از محصولات برند MVM و CHERY در ایام نوروز ۹۶ در سراسر کشور به‌ صورت یکپارچه و با نظارت و مدیریت واحد خدمات پس از فروش شرکت ‌مدیران‌خودرو اجرا می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سیف‌آبادی سرپرست امداد شرکت مدیران‌خودرو ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به حجم مسافرت‌ها و ترافیک جاده‌های کشور در ایام نوروز، طرح امداد نوروزی به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های ویژه شرکت مدیران خودرو، برای اطمینان خاطر و ارائه خدمات امدادی و افزایش رضایت‌مندی مشتریان در ایام نورزو ۹۶ به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: در این طرح علاوه بر پوشش عادی خدمات امدادی در سطح کشور، همه شهرها و مسیرهای پرتردد کشور اعم از استان‌های تهران، البرز، مازندران، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، قزوین، سمنان، بوشهر، قم، اصفهان، زنجان، چهارمحال بختیاری، آذربایجان‌شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، لرستان، مرکزی، سیستان و بلوچستان و یزد تحت نظارت واحد امداد، زیر پوشش اکیپ‌های ویژه امدادی در قالب بیش از ۸۴ پایگاه‌های امداد بالینی و ۹۰ کانکس امداد بین جاده‌ای قرار دارند.

سرپرست امداد شرکت مدیران‌خودرو در ادامه بیان کرد: این طرح از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۸ اسفندماه سال جاری تا ساعت ۸ شب روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه سال ۹۶ در کل کشور اجرا می‌شود.

مرکز تماس امداد مدیران خودرو به صورت ۲۴ ساعته و با شماره تماس ۴۷۶۵۱-۰۲۱  (داخلی یک) آماده ارائه خدمات به مشتریان است و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به امداد جاده‌ای در هر ساعت از شبانه‌روز با این شماره تماس بگیرند؛ کارشناسان فنی جزئیات و ابعاد مشکل را به‌صورت تلفنی بررسی و به رفع مشکل اقدام می‌کنند.

 همچنین در صورت نیاز  به تعمیر خودرو در محل، تیم امدادی در قالب "امداد بالینی" اعزام و اقدام به رفع عیب و یا حمل به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز شرکت مدیران خودرو کرده، تعمیر و رفع عیب خودرو در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

در طرح امداد نوروزی ۹۶ نمایندگی‌های مجاز منتخب به صورت شیفتی در دونیمه فعال بوده و برخی از نمایندگی‌ها در شیفت شب نیز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha